Vad i hela friden gör vi? (Del XII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och är lite uttråkad och tittar ut där det inte blivit ljust än så jag har ingen jättelust att gå ut till hästarna (jo, det har jag men jag vill ha lite mer dagsljus först eftersom jag är bortskämd).
Kollar om någon skrivit något spännande på Buke - vilket man inte just har.
Väntar på inspiration att hämta en kärra ved och tända i pannan, det är nog hela 30 meter från vedförrådet till pannrummet så det är en stor insats som krävs.
Väntar egentligen på att komma igång.
Märklig sak att vänta på: styr man inget själv???? eftersom jag behöver vänta på ljus, inspiration, vilja att göra även de enklaste grejerna.

Här är en till som är segstartad idag.. Men är väl lika bra att få ändan ur och satsa på kaffe. Har gymnastiserat igång händerna så det ska gå lite lättare :)

Är så jävla förbannad. Igår kväll när jag gick hem(400 meter...) var det en karl som gick framför mig och gick saktare och saktare så jag kom ikapp honom, gömde sig bakom ett träd, bytte sida av vägen när jag gjorde(flera gånger), och när jag ringde en vän och började babbla högljutt så joggade han iväg över kvarterets parkering :meh: försöker tänka att det bara var nån som var lite vilse, men nä, ibland ser och känner en redan på långt håll att något inte står rätt till och så var det verkligen nu. Så jag är skitarg, jätterädd, och helt jävla vansinnig för att han gör mig rädd i(typ) mitt eget hem. Med det jobbet jag har så går jag själv alla möjliga tider på dygnet, det känns ju inte så jävla bra längre. :arghh:

Är så jävla förbannad. Igår kväll när jag gick hem(400 meter...) var det en karl som gick framför mig och gick saktare och saktare så jag kom ikapp honom, gömde sig bakom ett träd, bytte sida av vägen när jag gjorde(flera gånger), och när jag ringde en vän och började babbla högljutt så joggade han iväg över kvarterets parkering :meh: försöker tänka att det bara var nån som var lite vilse, men nä, ibland ser och känner en redan på långt håll att något inte står rätt till och så var det verkligen nu. Så jag är skitarg, jätterädd, och helt jävla vansinnig för att han gör mig rädd i(typ) mitt eget hem. Med det jobbet jag har så går jag själv alla möjliga tider på dygnet, det känns ju inte så jävla bra längre. :arghh:

Fy så obehagligt!

Jaha verkar som jag får avsluta året med första maginfluensan på tio år :( Inte blir det bättre av att jag har emetofobi. Kul nyår! :banana:

Muttrar över sambon som bestämt flera gånger igår sa att han skulle upp kl 8 idag för att hinna städa det han dragit fram (han går igenom kartonger med saker) innan mamma kommer idag.
Kl 10.10 gick jag upp (han hade sagt att jag skulle få sova) och började röja. För en kvart sen muttrade jag några ord och nu är han uppe :meh:.

Somnade för 4 timmar sedan, tror jag fortsätter sova för särbon kommer imorgon vid 10 tiden, HUTLÖST tidigt för mig som brukar ligga kvar i sängen till 12!

Har han kommit hit ännu!! Näe.... han råååååkade somna om..... jag blir galen på sånt här! Jag är däremot uppe och vaken och sitter här men min kopp kaffe och är irriterad!

Muttrar över sambon som bestämt flera gånger igår sa att han skulle upp kl 8 idag för att hinna städa det han dragit fram (han går igenom kartonger med saker) innan mamma kommer idag.
Kl 10.10 gick jag upp (han hade sagt att jag skulle få sova) och började röja. För en kvart sen muttrade jag några ord och nu är han uppe :meh:.

Jag avstår från att ringa eller messa min karl, gör annat än muttrar några ord när folk inte håller tiderna. Jag måste planera mina dagar för att hålla och denna gick åt helvete nu....

Undrar om jag ska slå på musik och gå runt och städa som en tok eller lägga mig och sova en stund till....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
68 533
Senast: Mineur
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 301
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
46
· Visningar
1 382
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 040
Senast: Majjijann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka