Legat vaken sen 4 med ont i magen. Men får nog stiga upp och se om lite frukost kan hjälpa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Marita73: Jag håller med dig. Jag börjar med att tippa i mig en koffeindricka (tål inte kaffe) och gör sedan något innan jag äter frukost. Det funkar mycket bättre för mig.
Är så jävla förbannad. Igår kväll när jag gick hem(400 meter...) var det en karl som gick framför mig och gick saktare och saktare så jag kom ikapp honom, gömde sig bakom ett träd, bytte sida av vägen när jag gjorde(flera gånger), och när jag ringde en vän och började babbla högljutt så joggade han iväg över kvarterets parkeringförsöker tänka att det bara var nån som var lite vilse, men nä, ibland ser och känner en redan på långt håll att något inte står rätt till och så var det verkligen nu. Så jag är skitarg, jätterädd, och helt jävla vansinnig för att han gör mig rädd i(typ) mitt eget hem. Med det jobbet jag har så går jag själv alla möjliga tider på dygnet, det känns ju inte så jävla bra längre.
![]()
Äh, alla ord var med, jag brukar tycka det är bra nogÄven jag försöker vakna till liv.
Karln fick just den bra uppbyggda meningen "tar ca 20 min brukar det göra"
Efteråt insåg jag att det nog heter: det brukar ta ca 20 min....![]()
Somnade för 4 timmar sedan, tror jag fortsätter sova för särbon kommer imorgon vid 10 tiden, HUTLÖST tidigt för mig som brukar ligga kvar i sängen till 12!
Muttrar över sambon som bestämt flera gånger igår sa att han skulle upp kl 8 idag för att hinna städa det han dragit fram (han går igenom kartonger med saker) innan mamma kommer idag.
Kl 10.10 gick jag upp (han hade sagt att jag skulle få sova) och började röja. För en kvart sen muttrade jag några ord och nu är han uppe.