Vad i hela friden gör vi? (Del XII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Såååå irriterande! Jag har just upptäckt att jag glömde köpa kaffe och alkoholfritt bubbel när jag handlade igår. Nu är frågan om jag skall orka klä på mig ordentligt (snyggt) eller bara slänga på en jacka över mysbyxor och en tröja som har sett bättre dagar och dra in till ICA. Jag gillar inte att gå bland folk och se ut som en fågelskrämma.:devil:

Jag får bara ta mig samman och komma i väg, fågelskrämma eller inte, har inte tid att vänta.

Usch, så fruktansvärt!
Eller hur :( Har man skaffat djur till sina barn får man ju banne mig ta hand om det med, och inte ge ungarna någon form av ångest över att de kanske inte kan hjälpa sitt husdjur (det och den dubbla bestraffningen i att sen inte kunna köpa en till kanin som de sparat ihop till)

Eller hur :( Har man skaffat djur till sina barn får man ju banne mig ta hand om det med, och inte ge ungarna någon form av ångest över att de kanske inte kan hjälpa sitt husdjur (det och den dubbla bestraffningen i att sen inte kunna köpa en till kanin som de sparat ihop till)
Tänk vad olika man tänker,jag tyckte det var ett bra sätt att lära barnen ansvar och att det kostar att ha djur.

Försöker tina upp efter tre timmar i skogen... Mina tår tyckte att det var alldeles för kallt, jag måste fundera över min skosituation... Jag har ett par kängor som är varma men som jag får ont i fotleden av, och sen de jag hade idag, sköna att gå och stå i men jag fryser nästan ihjäl trots raggsockor... :arghh:

Ska in och handla lite godis och mjölk som vi glömde igår.
Sen blir det till att hinna rasta hunden ordentligt innan smällandet börjar.
Så får vi hjälpas åt med maten
Ska göra lax i ugn så det är ganska enkelt.

Försöker tina upp efter tre timmar i skogen... Mina tår tyckte att det var alldeles för kallt, jag måste fundera över min skosituation... Jag har ett par kängor som är varma men som jag får ont i fotleden av, och sen de jag hade idag, sköna att gå och stå i men jag fryser nästan ihjäl trots raggsockor... :arghh:

Batterivärmda sulor is the shit! Har inga själv men ska införskaffa det för mina fötter tycker inte om klumpiga men varma skor men har flera bekanta som köpt dessa sulor och älskar dom!

Batterivärmda sulor is the shit! Har inga själv men ska införskaffa det för mina fötter tycker inte om klumpiga men varma skor men har flera bekanta som köpt dessa sulor och älskar dom!
Jag har funderat på det, men jag ska nog försöka övertala min plånbok om att jag är värd ett par riktigt bra jaktkängor som är varma... :angel: De som brukar hålla mig varm tror jag blev snevridna när jag stukade foten förra vintern, alltså borde jag vara värd ett par nya kängor! :idea: Jag ska kolla lite på XXLs rea om de inte har några bra.. Sen finns det även en bra outlet vid @athena_arabians trakter, tunatutten... :angel:

Såååå irriterande! Jag har just upptäckt att jag glömde köpa kaffe och alkoholfritt bubbel när jag handlade igår. Nu är frågan om jag skall orka klä på mig ordentligt (snyggt) eller bara slänga på en jacka över mysbyxor och en tröja som har sett bättre dagar och dra in till ICA. Jag gillar inte att gå bland folk och se ut som en fågelskrämma.:devil:

Jag får bara ta mig samman och komma i väg, fågelskrämma eller inte, har inte tid att vänta.
Mysbyxor for the win!

Mysbyxor for the win!

Jag springer runt i pyjmasbyxor mesta tiden hemma :angel:

Äger nog 10 par nu men mina favoriter är ett par rosa knäkorta saker med nån volang och små rosa ponnysar på. Inhandlade på HMs barnavdelning för några år sedan, linnet som hörde till funkar inte för barn har inte bröst :o

Jag springer runt i pyjmasbyxor mesta tiden hemma :angel:

Äger nog 10 par nu men mina favoriter är ett par rosa knäkorta saker med nån volang och små rosa ponnysar på. Inhandlade på HMs barnavdelning för några år sedan, linnet som hörde till funkar inte för barn har inte bröst :o
Själv har jag mina trokänare-pyjamasbyxor på mig just nu och de kommer nog få va kvar på tills jag går och lägger mig. :laugh:

Bara jag som älskar att vara ensam?
Fick ju besök för två dagar sen och har fortfarande ångest över de
Ibland är det skönt att vara ensam, en dag eller så :p Men sedan håller jag på avlider av tristess. Avskyr att vara singel och sådana här dagar känns det extra tråkigt. :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
68 536
Senast: Mineur
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 303
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
46
· Visningar
1 387
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 047
Senast: Majjijann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka