Vad i hela friden gör vi? (Del XII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hade en underbar kväll igår med två Bukefalister, en massa god mat och gott dricka så tar det rätt lugnt nu :up:

Smördegspotatissnurrorna gick att värma på spisen och ätas som frukost också :laugh:

Så lustigt, jag gjorde precis samma sak! Nu slöar jag hemma hos en mycket trevlig bukefalist och laddar för att köra hem. :D
Har vi inte diskuterat det här? :rage: Var är bilderna? @tornblomma är mycket bättre än er att lägga ut bilder! Själv roar jag mig med att sortera tvätt, plugga, jaga möss medans maken och barnen är iväg och skjuter lite. :D En mus down :devil:
Jag känner mig rätt seg i huvudet, jag satt uppe med sonen i två timmar i natt, han hade magknip... :( Men det är nog inte så konstigt med tanke på vad han har satt i sig de sista dagarna... O_o Det släppte och han gick och la sig och jag försökte komma ner i sovmode igen.. :meh:

Ibland är livet så märkligt. Jag funderade på mäns våld mot kvinnor, hur unga tjejer drabbas och hur vi runt omkring hanterar det.

Sedan går strömmen, akut elfel. Jag ringer jourelektriker som kommer och åtgärdar felet. Allt blir som vanligt.

Eller? Det är så absurt. Livet liksom pågår som vanligt medan de vidrigaste saker händer.
:heart

Jag red aldrig där, red i Vårgårda. Förvisso provade jag på att rida där någon gång innan jag ens hade börjat rida, har för mig jag red på någon fjording, men inte helt säker.
Sen var vi där när i högstadiet när vi hade ett hopplag och tränade, har även varit funktionär på en tävling som gick där, men det är så längesen nu att jag knappt kommer ihåg.

Kommer lite vagt ihåg den tävlingen, DM eller SM för skollag om jag minns rätt. Var bara lite snabbt inom på morgonen för att kolla att allt tekniskt och vatten fungerade.

Börjar snart bli dags att klä sig. Idag är det hemresa som gäller. Får se om planet kan lyfta från Kristiansand, blåser nå fruktansvärt, men lite lugnare mot inatt iaf.
Roat mig med att titta på hus dessutom. :p
Jag har nog dessutom bestämt mig inatt när jag inte kunde sova och pratade med karln lite, att jag ska säga upp min lägenhet i mitten i vår, runt mars. Så jag inte står med en lägenhet när jag gått ut skolan och så har jag jobb någon annanstans, eller kanske vill bli sambo :p

Har vi inte diskuterat det här? :rage: Var är bilderna? @tornblomma är mycket bättre än er att lägga ut bilder! Själv roar jag mig med att sortera tvätt, plugga, jaga möss medans maken och barnen är iväg och skjuter lite. :D En mus down :devil:
Jag känner mig rätt seg i huvudet, jag satt uppe med sonen i två timmar i natt, han hade magknip... :( Men det är nog inte så konstigt med tanke på vad han har satt i sig de sista dagarna... O_o Det släppte och han gick och la sig och jag försökte komma ner i sovmode igen.. :meh:

Fast vi är ju lite hemliga vet du, "What happens in Svärdsjö stays in Svärdsjö" :cool:

Nyser lite stillsamt. Dricker te och funderar på om jag vill ha en smörgås eller borde göra någon ordentlig lunch.

Borde spackla gipsskiveskarvarna i hundrummet så jag kan tapetsera klart,men tror jag tar en runda med hunden på kanalbanken i stället.Och denna gången passar jag henne bättre så hon inte hoppar i kanalen med kläderna på.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
69 510
Senast: Mineur
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 319
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
55
· Visningar
1 700
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 170
Senast: Majjijann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka