Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var jagPruppmätta efter maten, blev thaimat, råkade bli lite starkt men gott
Fått en order precisPå 2 handtagskondomer och ett par grytlappar
Och jag ska tydligen på hockey på torsdag. Vad gör man inte för kärleken![]()
Nämen där ser manDet var jagJättefina grejer!
![]()
Det var jagJättefina grejer!
![]()
Framförallt dem jag var ute efter! Snart blir det plättar igen, utan att bränna sigHandtagskondomerna är suveräna, nu på vintern lagar jag nästan all mat på vedspisen och handtagen blir jättevarma:
![]()
Kokar du räkor?Handtagskondomerna är suveräna, nu på vintern lagar jag nästan all mat på vedspisen och handtagen blir jättevarma:
![]()
Kokar du räkor?![]()
Oh, själv har jag oftast tinat dom via ljummet vatten i diskhon och skalat dom där. Är inte så hightech i köket.Nej, man värmer dem bara försiktigt i saltat vatten. Det är bästa sättet att tina dem snabbt.
Oh, själv har jag oftast tinat dom via ljummet vatten i diskhon och skalat dom där. Är inte så hightech i köket.![]()
Är inte så hightech i köket, så gör mest så som jag sett andra göra och det har funkat för mig.Varmvatten räknas inte som livsmedel så det skulle jag aldrig göra. Det som gör att det fungerar är saltet och att de får värmas upp långsamt.
Jaaa, du löste just mitt dilemmaGlögg- skål!
![]()
Jag som precis skulle ställa frågan vad handtagskondomer var. Fick så många konstiga bilder i huvudetHandtagskondomerna är suveräna, nu på vintern lagar jag nästan all mat på vedspisen och handtagen blir jättevarma:
![]()