Vad i hela friden gör vi? (Del XII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pruppmätta efter maten, blev thaimat, råkade bli lite starkt men gott :p
Fått en order precis :banana:På 2 handtagskondomer och ett par grytlappar :D

Och jag ska tydligen på hockey på torsdag. Vad gör man inte för kärleken ;)

Lagar mat, har bara lyckats få i mig två bananer och kaffe hittills utöver migränmedicinen i dag så det är väl på tiden. Ställde in kvällens dejt men lyckades hämta halm i alla fall. Om en timme lär jag vara lite lagom lullig efter att ha tagit medicinen på tom mage så det kan ju bli spännande :angel:

Ska vara lite onyttig och snusa lite... var dum som gick på en nit... kommer bli jobbigt att behöva sluta igen, men får väl tröstäta lite godis under tiden och stå ut med huvudvärken sen. :banghead:

Det var jag :) Jättefina grejer! :up:

Handtagskondomerna är suveräna, nu på vintern lagar jag nästan all mat på vedspisen och handtagen blir jättevarma:

12120299_170872543257076_1063591442_n.jpg

Testar det nya roiboos-teet. En besvikelse. Pepprigt och skarpt och inte alls sådär vilsamt och rotigt som det ska vara en kall vinterkväll.

Sitter och har en lyxkris för att jag inte kommer att kunna rida varje dag efter att jag flyttat. Så jag sitter och hänger över annonser på hästar till salu men inser att jag av praktiska skäl måste vänta. Nyinköpta huset behöver renoveras lite först och jag har ingen aning om hur mycket tid och pengar det sväljer.

Det där med tålamod. Vad är det? Jag vill ju ha allt på en gång :cool:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
69 127
Senast: Mineur
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 311
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
54
· Visningar
1 631
Senast: doppler
·
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 104
Senast: Majjijann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka