Vad i hela friden gör vi? (Del XII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag försöker avgöra om min lilla förkylning blivit värre efter träningen igår och jag faktiskt borde ta det lugnt eller om jag är lika förkyld som igår, dvs mest täppt i näsan, och bara har brutal träningsvärk i resten av kroppen.

Mitt huvud skriker på mig :down: Men hästen behöver den andra halmen så bara att gilla läget och trotsa huvudet och åka och hämta :cool:

Åh vad jag tycker det är roligt att rasta hunden när han har skor på sig :D

Många skrattar åt honom när han struttar runt med dom på, hade gärna sluppit det pillet men han får så förbaskat ont i tassarna av gruset så det är bara att pilla så länge det ligger grus på gångvägarna.

Här i stan har dom krossgrus som är så pass vasst att det är flertalet som fått punktering pga gruset så jag förstår att hunden får ont :mad:

Åh vad jag tycker det är roligt att rasta hunden när han har skor på sig :D

Många skrattar åt honom när han struttar runt med dom på, hade gärna sluppit det pillet men han får så förbaskat ont i tassarna av gruset så det är bara att pilla så länge det ligger grus på gångvägarna.

Här i stan har dom krossgrus som är så pass vasst att det är flertalet som fått punktering pga gruset så jag förstår att hunden får ont :mad:

Om de får punktering pga gruset är det bara fruktansvärd dålig kvalite på däcken ...

Det är kallt,brrrr har inte alls någon lust att gå ut o både bära o såga ved,men i morgon ska det bli ännu kallare så det är väl bara att bita ihop.
Sen tror jag julen ska få stryka på foten så är det klart.
Resten av dagen ska jag försöka finjustera alla smådetaljer i byggandet,blir lätt att man skjuter det framför sig för det är piss tråkigt.
Om jag fortfarande har lust kvar så ska jag även montera min nya kitchen board.

Äntligen fått ut alla auktioner på tradera :meh: Hade en paus på en timme här med besök till kiropraktorn plus kasta insamling. Minnet är ju bra men kort, kommer hem från kiropraktorn, går in och tar av mig jackan och kommer på att insamlingen är kvar i bilen :arghh: bara vända och ut i bilen igen och åka iväg. Kommer hem, kommer nästan innanför dörren innan jag kommer på att insamlingspåsen är kvar i bilen plus ett täcke jag ska laga åt en kompis, som har legat i bilen i typ 3 månader :arghh: bara vända igen...
Nu får jag snart hit karln, så det blir trevligt :)

Har varit ute och skottat och hoppat i snöhögarna med sonen :love:.
Nu är det läge för kaffe, bulle och buke :).

Någon har snott mina överdragisar :rage: eller så har jag lyckats städa bort dom :angel: borta är dom iallafall - så jag måste till en affär och köpa nya :arghh: jag hatar att gå i affärer + jag hatar att köpa kläder :turd:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
69 138
Senast: Mineur
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 311
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
54
· Visningar
1 637
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 124
Senast: Majjijann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka