nu har dom 50% på avgiften upp till 10 auktionerHmmm, där påminde du mig om något... jag har ju lovat mig själv att försöka börja sälja saker på Tradera också - inte bara köpa...
Kanske dax att ta itu med det idag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
nu har dom 50% på avgiften upp till 10 auktionerHmmm, där påminde du mig om något... jag har ju lovat mig själv att försöka börja sälja saker på Tradera också - inte bara köpa...
Kanske dax att ta itu med det idag![]()
Kanske också skulle få tummen ur då. Har yrat om något liknande scata om att jag ska sälja också.. *erm*nu har dom 50% på avgiften upp till 10 auktioner![]()
Fram till 10/1 har dom den kampanjenKanske också skulle få tummen ur då. Har yrat om något liknande scata om att jag ska sälja också.. *erm*
Åh vad jag tycker det är roligt att rasta hunden när han har skor på sig
Många skrattar åt honom när han struttar runt med dom på, hade gärna sluppit det pillet men han får så förbaskat ont i tassarna av gruset så det är bara att pilla så länge det ligger grus på gångvägarna.
Här i stan har dom krossgrus som är så pass vasst att det är flertalet som fått punktering pga gruset så jag förstår att hunden får ont![]()
Om de får punktering pga gruset är det bara fruktansvärd dålig kvalite på däcken ...
Menar cyekldäck, inte bildäck![]()