Fusk! Jag vill också ha en brasa, som värmer mig.Varit ute på en ridtur. Det är kallt ute!
Nu brinner det en brasa i kaminen och jag ska krypa ner i soffan med lite godis![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fusk! Jag vill också ha en brasa, som värmer mig.Varit ute på en ridtur. Det är kallt ute!
Nu brinner det en brasa i kaminen och jag ska krypa ner i soffan med lite godis![]()
Fusk! Jag vill också ha en brasa, som värmer mig.![]()
Bukeseniorer i ett nötskal...Alltså...
Av en slump (?) var trådarna i den här ordningen...
![]()
var tvungen att ta en skärmdump![]()
Nä fy... badkar också. Åh vad jag saknar ett badkar, har bara dusch.Det och badkaret gör att mitt liv på min lilla gård känns väldigt lyxigt ibland![]()
Nä fy... badkar också. Åh vad jag saknar ett badkar, har bara dusch.
Smart tänkt, i och för sig går det att köpa något plastkar i måtten 70x150, så kan jag ställa det i dushen och också bada lite.Jag tänkte lite som så att om jag skulle flytta drygt 30 mil utan att känna någon så skulle jag åtminstone kunna ha hästarna hemma, bada badkar och myselda när jag känner för det![]()
Denna?Sitter och funderar vart bildtråden på senior har tagit vägen, för visst har det funnits en? Vet att ungdom har en.
Nä, men det är som om någon visste att jag sökte efter tråden och postade i den så den dök den upp. Den här:
Nä, men det är som om någon visste att jag sökte efter tråden och postade i den så den dök den upp. Den här:
http://www.bukefalos.com/threads/bildtrad.1149385/page-31#post-17312502
![]()
Japp, kanske inte var solklart från början men oh well, shit happens.
Ah, du menade så...![]()
Diggar din omedvetna tankeläsning ändå.jag hade ingen aning om att du sökte den. Haha jag tog lite kort och tänkte att de va ju ett tag sen jag såg tråden så då kan jag ju få upp den
@RedHyuuga