Ta bussen![]()
Skånetrafiken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ta bussen![]()
Nu är det läskigt! Min kollega svarar inte i telefonen och jag har ett tåg här som står och blir skitsent. Har ringt ut polis för att kolla så att hon lever...
Låter lite läskigt, hoppas allt är bra.Nu är det läskigt! Min kollega svarar inte i telefonen och jag har ett tåg här som står och blir skitsent. Har ringt ut polis för att kolla så att hon lever...
Kollegan hade fått blodtrycksfall. Pratade just med henne och hon låter inte fit for fight för att köra hem. Tycker inte om sånt här!
vad är det för nya regler för ridhjälmar?Sitter och spanar lite på nätet efter ny ridhjälm, kommer nog ändå åka till en butik för att kunna prova på plats och få hjälp av personalen. Blir också till att hålla koll på de nya reglerna som är på väg in.
Jag är likadan... Jag tänker att det sliter med borstarna så tvättar själv..Jag är lite nojjig, men å andra sidan har jag ingen rishög än, å nu när jag tänker efter finns det inga automattvättar på behändig avstånd här.
Kan dock tänka mig att det är smidigt att inte behöva tvätta själv.![]()
Det här:vad är det för nya regler för ridhjälmar?
Orkar inte läsa allt.
Svamp ska det va, så kan man tvätta i bikini och leka lite med vattnet.... äh, skit i bikinin å leken tvätta bilen med kärlek istället, hahaha.Jag är likadan... Jag tänker att det sliter med borstarna så tvättar själv..
Lite snabbt summerat är hjälmar som är tillverkade innan den 4/11 2014 med märkningen EN 1384 godkända fram till den 31/12 2016.Orkar inte läsa allt.
Men jag löpte en hjälm i våras och då tolkar jag det dom den bara är godkänd ett år till..,
Får kolla upp det...