Vad i hela friden gör vi? (Del XII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tyckte också det smällde högre än vanligt i år, jag undrar om de börjat använda mer krut för att få till högre smällar? :cautious:
Men visst? Har hur många grannar som helst från krigsdrabbade länder, kan ju inte ha varit alltför party för dom i natt heller. Jag älskar egentligen fyrverkerier, men inte på det batshit crazy sättet det skjuts och sprängs nu... :cautious:

Jag tänkte kolla hur Classe O har konstruerat sin kopia av den, har bara slängt en snabb blick på den och hann inte ens se hur mycket den kostade. Jag vill verkligen, verkligen också ha en nicer dicer fusion men vill inte handla från Tv shop, jag vill kunna klämma och känna på plastgrejer innan jag betalar för dom.
Åh, jag visste inte att Classe hade en egen! Lär kika på den jag med. Jag har en "vanlig" nicer dicer som jag är rätt nöjd med, men är sugen på alla nya grejer som kommer med fusion :angel:

Tror ni hundar kan känna om man har ont någonstans?
Min ena hund brukar alltid slicka mig på handlederna när jag har ont där aldrig annars

Märks att det fryser på ute nu, har töat lite så det är glashalt.
Var nog inte det bästa att gå ut i pyjamasbyxor ner till stallet, blev lite kallt. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
69 286
Senast: Mineur
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 318
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
55
· Visningar
1 685
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 160
Senast: Majjijann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka