Googleismyfriend.Ett gott och sött år!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Googleismyfriend.Ett gott och sött år!
Men visst? Har hur många grannar som helst från krigsdrabbade länder, kan ju inte ha varit alltför party för dom i natt heller. Jag älskar egentligen fyrverkerier, men inte på det batshit crazy sättet det skjuts och sprängs nu...Jag tyckte också det smällde högre än vanligt i år, jag undrar om de börjat använda mer krut för att få till högre smällar?![]()
Åh, jag visste inte att Classe hade en egen! Lär kika på den jag med. Jag har en "vanlig" nicer dicer som jag är rätt nöjd med, men är sugen på alla nya grejer som kommer med fusionJag tänkte kolla hur Classe O har konstruerat sin kopia av den, har bara slängt en snabb blick på den och hann inte ens se hur mycket den kostade. Jag vill verkligen, verkligen också ha en nicer dicer fusion men vill inte handla från Tv shop, jag vill kunna klämma och känna på plastgrejer innan jag betalar för dom.
Här är det -0,3, men det märks ute att det börjar frysa, då det som töat idag fryst till is, snön är fortfarande mjuk, där ingen gått.Fryser på ???? Här har vi +3
Så här i nyårstider: L'chaimEtt gott och sött år!