R
Raderad medlem 68338
Har nu kommit till en punkt där jag har glömt vilka visningar jag har osat till och där jag kan ha osat tex fem gånger till något. Börjar bli för dement för Fashionweek. Tanten checkar ut. God natt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Instämmer att te är godast på kvällen så jag sitter precis med en mugg.
Tur jag är skapt sån att jag kan dricka både kaffe & te utan problem vilken tid som helst på dygnet utan att det påverkar sömnen dock är den ju knas nästan jämt, kanske därför? neeeej tror jag inte på
Kaffe är dock ett extremt måste att starta dagen med annars blir jag ett riktigt monster.
Testa utan kaffe några kvällar och se om det gör någon skillnad. För mig var det bara bra för sömnen att jag slutade dricka det efter kl 18.
Ligger på soffan och har ont i huvudet och kan inte sova![]()
Jävlar vad duktig jag själv är på att sova, sa typ godnatt för över 2 timmar sedan. Men nu är JB här och sandar ögonen.....
Jösses vad det regnar ute!!
Det här är inte demens det är din kropps sätt att säga att du har jobbat alldeles för mycket!Har nu kommit till en punkt där jag har glömt vilka visningar jag har osat till och där jag kan ha osat tex fem gånger till något. Börjar bli för dement för Fashionweek. Tanten checkar ut. God natt!
Gah får ett mindre utbrott på att folk inte tänker längre än näsan räcker... Ska man behöva styra upp precis allt?![]()
Ja.
Det är priset man får betala för att man har koll![]()
Jag vill inte ha koll!
![]()
![]()