Vad i hela friden gör vi Del XIV

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Angua
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 65 573
Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack så mkt Aftonbladet för denna bild som framhäver min enorma solbränna, eller inte :p

ModeveckanStreetstyleTheYouWay0093.jpg

Jag har nu flytt modefolket, köpt en sunkig kebab på sunkhaket och tänker nu sjunka ner i soffan och dricka rödvin och trycka i mig skräpmat. Livet! :D

Sälj bilden till någon resbyrå, som en "före solsemester" bild, och släng med en bild där du har riktigt fin solbränna på köpet :)

HAHA sjukt bra tips!!!
Åker ju till Karibien om 10 dagar typ så det låter ju som ett sjukt bra förslag ;)

Kom nyss hem från volleybollen och är lagom förbannad. Tacksam över att inte vara elev i dagens skola. Imorgon ska jag träffa bästa vännen :) Bingopromenad i regningt väder, alltid lika kul..

Jag är glad att ni klarat er undan dessa galna bilister :eek:
Jag tillhör ju numera skaran som inte klarat sig undan dem, men som ändock kom tämligen lindrigt undan.
... Men jag kommer nog aldrig mer lita på en okänd bilist och jag kommer bli ÄNNU mer försiktig.
Helst inte gå på obevakade övergångsställen alls.

Dricker te och kollar på film med vetekudden på magen.
Väntar på att katten ska behaga dyka upp och komma in så jag kan hå och lägga mig. I morgon är det sovmorgon!

Undrar vart min förkylning kom ifrån och huvudvärken?
Den stackars personen som saknar sin förkylning är välkommen hit och hämta den.
( har Gevalia hemma för oväntat besök, bjuder givetvis på en kopp kaffe)

Inte min! Nu kommer en nojjig tid med handspritande och tvättande av händer, försök att undvika kramas med folk och bärande av fingervantar när jag öppnar dörrar, rör i ledstänger, trycker på hiss eller dörrknappar i miljöer där andra person vistas.

Allt för att inte bli sjuk innan infusionen den 23/2 och en tid efteråt eftersom mitt immunförsvar blir försvagat.

På tal om blinkers olja, hur länge sedan är det du bytte skrik olja på bromsarna?
De var längesen har inte behöft bytta de än, men de är nog snart dags att byta

Nej men jag kör utan skrikplattorna på mina bilar sen de höll på att gå riktigt illa med min gamla volvo de hände en sak som inte får hända

Hunden som mer ser ut som en lerpöl fick sig en långpromenad av bekvämlighetsskäl från miin sida. Då kan jag ta det lugnt på imorgon på morgonen :angel:

Nu ska jag försöka mig på att läsa istället för att titta på film eller serier när jag ska sova..... inte miin typ av bok men fördelen är att jag kommer somna snabbt då :meh:

Än så länge är boken allt annat än intressant...

Det behövs ju bara på Volvobilar.
Ger mig f*n på att Volvo har patent på skrikbromsar. :meh:

Tvärmätt, lasagnen blev utmärkt och halva hemligheten är ugnen faktiskt. Det går INTE att få samma stuns i maträtter eller bröd i en "hemmaugn" utan det är bageriugn som gäller. Nu har jag 2 byttor till med lasagne som ska in i frysen när dom kallnat helt och det är bra med vinter för då hivar jag bara ut dom på trappen innan dom ska i frysen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
250
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 56 57 58
Svar
1 158
· Visningar
42 475
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 310
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka