Vad i hela friden gör vi Del XIV

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Angua
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 65 573
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kan tänka mig ett byte annars :idea:
Jag kan ta din huvudvärk om du tar min mensvärk :angel:

Nja alltså inite om din mensvärk är värre än min som jag redan har :angel:

Den är bara lite stickande, skärande och molande på vänstra sidan av magen, eller ja, lite stickande, känns som någon kör in en nål i magen ibland :banghead:

Fördelen är att den är över imorgon, jag får bara värk innan mensen så jag vet om att den kommer. Men bara ibland.... oftast hoppar den bara på mig på dom mest omlämpliga ställena som tex när jag står och spelar match, härligt när det bara rinner till i trosorna då :meh:

Hände mig innan jul, lätt att hålla focus en sådan gång och dessutom veta att man inte har med sig något att stoppa flödet med :arghh:

Nja alltså inite om din mensvärk är värre än min som jag redan har :angel:

Den är bara lite stickande, skärande och molande på vänstra sidan av magen, eller ja, lite stickande, känns som någon kör in en nål i magen ibland :banghead:

Fördelen är att den är över imorgon, jag får bara värk innan mensen så jag vet om att den kommer. Men bara ibland.... oftast hoppar den bara på mig på dom mest omlämpliga ställena som tex när jag står och spelar match, härligt när det bara rinner till i trosorna då :meh:

Hände mig innan jul, lätt att hålla focus en sådan gång och dessutom veta att man inte har med sig något att stoppa flödet med :arghh:
Vet precis hur det är! När man minst anar det :devil:
Då vill du inte ha min värk :down: det känns ungefär som att nån hoppar på min mage :crazy: men det är bara första dagen så jag överlever. I morgon är den borta igen :up:

Dags för halvgamla gubbar och små barn att lägga sig, om man somnar inom närmsta timmen är doch en annan fråga. Kanske man kan ringa roomservice och be om någon som berättar godnatt saga? :angel::idea:

Efter några år på Bilia haga norra så vet man att dom har patent på dom.
Ja det finns väl inte en Volvo som inte skriker? Min låter som ett jäkla godståg ibland. :meh:

Det har ju testats här med att slitsa skivorna men det skrek likförb.
Sågklingor tystar man ju på det sättet men inte volvobromsar. :banghead:

Ger mig f*n på att Volvo har patent på skrikbromsar. :meh:

Tvärmätt, lasagnen blev utmärkt och halva hemligheten är ugnen faktiskt. Det går INTE att få samma stuns i maträtter eller bröd i en "hemmaugn" utan det är bageriugn som gäller. Nu har jag 2 byttor till med lasagne som ska in i frysen när dom kallnat helt och det är bra med vinter för då hivar jag bara ut dom på trappen innan dom ska i frysen.
Beror på vad förslags volvo tycker dom nya är inte så farliga eller så är jag van vid ljudet och reagerar inte på jobbet

Funderar på om jag ska stanna uppe och se skönhetsfällan sedan, eller om man ska lägga sig och lyssna på musik istället.

Ligger och är varm i sängen. Något säger mig att jag kommer ångra kvällens intag av 1 l radler, 0.5 l gösser, 1 tequila och 1 alkoläsk :p
"Lärt" mig spela cards against humanity ikväll :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
250
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 56 57 58
Svar
1 158
· Visningar
42 468
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 310
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka