Jag kan tänka mig ett byte annarsHörrni! Huvudvärken hade ni väl för fasen kunnat ha för er själva? Jag har inte besökt er så jag behöver ingen jäkla gåva! Och inte fyller jag år heller!
Jag kan ta din huvudvärk om du tar min mensvärk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan tänka mig ett byte annarsHörrni! Huvudvärken hade ni väl för fasen kunnat ha för er själva? Jag har inte besökt er så jag behöver ingen jäkla gåva! Och inte fyller jag år heller!
Ger mig f*n på att Volvo har patent på skrikbromsar.![]()
Kom just på att jag måste ta mig tid att fixa nytt pass någon dag. Min syster hävdar att vi ska ut och åka någonstans i början av mars med anledning av min födelsedag i sommar.Det sägs att det ska vara något att fira.
![]()
Jag kan tänka mig ett byte annars
Jag kan ta din huvudvärk om du tar min mensvärk![]()
Jag var övertygad om att det var 25. Men folk hävdar något mycket högre än det.Fyller du 20 nu igen?
Vet precis hur det är! När man minst anar detNja alltså inite om din mensvärk är värre än min som jag redan har![]()
Den är bara lite stickande, skärande och molande på vänstra sidan av magen, eller ja, lite stickande, känns som någon kör in en nål i magen ibland![]()
Fördelen är att den är över imorgon, jag får bara värk innan mensen så jag vet om att den kommer. Men bara ibland.... oftast hoppar den bara på mig på dom mest omlämpliga ställena som tex när jag står och spelar match, härligt när det bara rinner till i trosorna då![]()
Hände mig innan jul, lätt att hålla focus en sådan gång och dessutom veta att man inte har med sig något att stoppa flödet med![]()
Ja det finns väl inte en Volvo som inte skriker? Min låter som ett jäkla godståg ibland.Efter några år på Bilia haga norra så vet man att dom har patent på dom.
Ungen satte sig upp, tog min mjukisbasketboll och somnade om![]()
Jag brukar inte sova med den, men den är perfekt att ha under nacken vid tv-tittande. Får ta det som ett tecken på att det är dags att sova kanskeDå slipper du vakna med träningsvärk efter en nattlig basket match i sömnen![]()
Jag var övertygad om att det var 25. Men folk hävdar något mycket högre än det.![]()
Beror på vad förslags volvo tycker dom nya är inte så farliga eller så är jag van vid ljudet och reagerar inte på jobbetGer mig f*n på att Volvo har patent på skrikbromsar.
Tvärmätt, lasagnen blev utmärkt och halva hemligheten är ugnen faktiskt. Det går INTE att få samma stuns i maträtter eller bröd i en "hemmaugn" utan det är bageriugn som gäller. Nu har jag 2 byttor till med lasagne som ska in i frysen när dom kallnat helt och det är bra med vinter för då hivar jag bara ut dom på trappen innan dom ska i frysen.