Jag är så arg att jag vill explodera, varför kan inte saker fungerar någon gång? Snart blir jag hemmamamma tills det är dags för skolgång! Vore jävligt mycket lugnare än att ha ungen på dagis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mest glad är jag för att han faktiskt redan hade tränat klart och var på väg hemåt när jag ringde för att kolla om han skulle komma snart eller om jag skulle komma för att hämta upp nyckeln. Egentligen har dom träning fram till 9 på måndagar, men han var klar tidigare.Hellre det än som för mamma, låset har gett sig igen så idag kunde hon bara låsa inifrån, vilket är dumt när man ska iväg![]()
Pratat och pratat, har mailatJag tror det kommer gå alldeles utmärkt! Du har ju redan tagit ett steg och pratat med instruktören om din problematik!
Är det en mansförkylning då kan du gnälla ordentligt och mycketHeja @hemlig!
Själv vill jag mest dö av huvudvärken som kom med omtagningen av förkylningen. Ja, jag är gnällig. Förkylningen kom ju från en man så jag har väl en mansförkylning![]()
![]()
Är det en mansförkylning då kan du gnälla ordentligt och mycket![]()
Pratat och pratat, har mailat
@minisss - det gick bra. En väldigt lugn yoga med fokus på andning och att slappna av, precis vad jag behöver just nu.
Stolt över mig själv som tog mig iväg![]()
Ser, föga överraskande, på Idrottsgalan![]()
Tror du är en yngre version av min mamma hon kollar också på allt som har med sport att göra![]()
Så kände jag med när jag bodde i hyresrätt. Fick dålig avrinning i avloppet under badkaret. Så skönt slippa sånt själv.@Ninnurur är dom någorlunda tekninska eller är du det? Det kan vara något så enkelt som en skruvjäkel som lossnat i låset, så var det för mig.
För mig började exakt likadant som för dina föräldrar bara det att jag tillslut inte kunde låsa dörren varken från in eller utsidan och det är ju idiotiskt att ha det olåst hemma. Men jag bor i hyresrätt så jag ringde jouren
Orkade inte skruva i skiten själv och jag betalar skyhög hyra så varför inte utnyttja förmånerna det ger tyckte jag
Tog Securtias grabben 20 min att fixa![]()
. Finns det nåt äckligare än en hög med hår som fastnat i avloppet??).
Joo, om håret visar sig sitta fast i nåt animaliskt som är tvåbent, ja delar av det tvåbenta dock.Näääää![]()
Operations rester stör mig inte ett dugg, men slemmigt hår i avloppet är äckligt eller ännu värre fettrester i köksavloppetJoo, om håret visar sig sitta fast i nåt animaliskt som är tvåbent, ja delar av det tvåbenta dock.Jag säger bara, storstädning av landstingstvätten där alla operationskläder tvättades.
![]()