Vad i hela friden gör vi Del XIV

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Angua
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 65 573
Status
Stängd för vidare inlägg.
@Angua hur mycket jobbar du och hur länge har du gjort det nu? Du ska inte vara helt slut när du kommer hem!
9 timmar fördelat på tre dagar så jag har en vilodag emellan. Är bara andra veckan så jag tänker ha lite is i magen och se hur det utvecklar sig. Är mycket som bubblar upp från utmattningen nu som bidrar också. Har stöd från bra kurator med det. Så jag hoppas det kommer gå bättre.
En fördel med att vara på ett ställe som jag inte vill bli anställd på är att jag har lättare att hålla prestationsdjävulen i bur. Försöker se det positiva i saker emellanåt också ;)

9 timmar fördelat på tre dagar så jag har en vilodag emellan. Är bara andra veckan så jag tänker ha lite is i magen och se hur det utvecklar sig. Är mycket som bubblar upp från utmattningen nu som bidrar också. Har stöd från bra kurator med det. Så jag hoppas det kommer gå bättre.
En fördel med att vara på ett ställe som jag inte vill bli anställd på är att jag har lättare att hålla prestationsdjävulen i bur. Försöker se det positiva i saker emellanåt också ;)

Då förstår jag att du är trött, håll ut två veckor till och utvärdera arbetstiden efter det.

Då har jag "skrivit om" den första tentan. Det gick bättre än på första vändan på den, så tekniskt sett skulle jag klarat av godkäntgränsen idag. Var ett par uppgifter jag inte fattade, men dom fattade jag inte tidigare heller :p
Ska prova på omtentan nu, å se hur bra det går.

Hostar än försöker spara på rösten tills imorgon när jag ska prata med polisen igen , dessa dagarna blir springandes och ringande till dom !

Jag vägrar ha kvar bilden i mobilen jag fick imorse ( sjuk person(som även harsom skickade bild på sitt könsorgan , de räcker jag ser killens )

Nu har mamma tröttnat på låset - på fredag byts det ut till ett modernt kod-/tagglås. Ska nog ta dit kameran och föreviga det vackra gamla låset på torsdag.
/hon med adhd som ger separationsångest för nåt sånt...

Hostar än försöker spara på rösten tills imorgon när jag ska prata med polisen igen , dessa dagarna blir springandes och ringande till dom !

Jag vägrar ha kvar bilden i mobilen jag fick imorse ( sjuk person(som även harsom skickade bild på sitt könsorgan , de räcker jag ser killens )
Inte för att det är roligt, men det är inte alls ovanligt att få dickpicks oombett. Det är bara att bli medlem på nån dejtingsida så ramlar de in :meh:

Borde städa, det är kaos som till och med jag mår dåligt av här. Men istället har jag tillbringat kvällen i sängen. Ångesten knackar på och tröskeln för att ta mig igenom det känns hög. Hoppas att lite ponnygos imorgon hjälper och ger energi!

Inte för att det är roligt, men det är inte alls ovanligt att få dickpicks oombett. Det är bara att bli medlem på nån dejtingsida så ramlar de in :meh:

Han praktiserade hos oss och skröt med att han skulle bli anställd , bra jobbat så gör man ju :D ju mer anmälningar ju bättre är de !!

Staffan Olsson är lika hetsig som landslagskapten som jag är som majorska för mitt lag ( mitt smeknamn är majorskan, ingen aning om var dom fått det från :angel: )

Har haft en riktig skitdag. Har spenderat den mestadels hos min tantpolare där det är kaoz rent allmänt. Men nu är det iaf fixat hemtjänst och personalen ska komma imorgon. OCH de verkar vettiga! Jag är helt jävla slutkörd och vill typ skjuta mig. Var nära att börja grina idag efter tre timmar hos henne där allt var kaozzz... Det är inte lätt att bli gammal och vara beroende av andra uppenbarligen...

Drog efter denna pärs dragit ut på en slags AW (fastän jag typ inte hunnit jobba ngt idag). Bartendern frågade vad jag ville ha och jag bara "ge mig vad som helst fan mitt liv är helt jävla slutkörd".. Han kollade med medlidande på mig... :rofl:

Därefter nåddes jag av meddelandet att min fotograf har blivit portad av tidningen jag bloggar för pga att han försökt osa in till fashionweek genom att använda deras namn. Så nu är jag alltså UTAN FOTOGRAF också. Kan fan lika gärna skjuta mig. Hejdå

Livet suger just nu ganska hårt ..... :banghead::banghead::banghead:

Har haft en riktig skitdag. Har spenderat den mestadels hos min tantpolare där det är kaoz rent allmänt. Men nu är det iaf fixat hemtjänst och personalen ska komma imorgon. OCH de verkar vettiga! Jag är helt jävla slutkörd och vill typ skjuta mig. Var nära att börja grina idag efter tre timmar hos henne där allt var kaozzz... Det är inte lätt att bli gammal och vara beroende av andra uppenbarligen...

Drog efter denna pärs dragit ut på en slags AW (fastän jag typ inte hunnit jobba ngt idag). Bartendern frågade vad jag ville ha och jag bara "ge mig vad som helst fan mitt liv är helt jävla slutkörd".. Han kollade med medlidande på mig... :rofl:

Därefter nåddes jag av meddelandet att min fotograf har blivit portad av tidningen jag bloggar för pga att han försökt osa in till fashionweek genom att använda deras namn. Så nu är jag alltså UTAN FOTOGRAF också. Kan fan lika gärna skjuta mig. Hejdå

Livet suger just nu ganska hårt ..... :banghead::banghead::banghead:
Kan tänka mig..En ny fotograf som man gillar hittar man väl inte bara sådär heller

Kan tänka mig..En ny fotograf som man gillar hittar man väl inte bara sådär heller

Nej det är skitsvårt! Har testat med flera fotografer som är tekniskt duktiga men man måste liksom ha känsla för mode också inte "bara" vara en duktig fotograf rent tekniskt.

Har verkligen inte tid för denna... Kaoz :banghead::banghead::banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
250
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 56 57 58
Svar
1 158
· Visningar
42 492
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 310
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka