Vad i hela friden gör vi Del XIV

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Angua
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 65 722
Status
Stängd för vidare inlägg.
KÄMPA!!!

Min chef har fått nys om mitt nya jobberbjudande och har kallat mig till möte. Inside info säger att hen kommer göra allt för att hålla mig kvar i företaget. Vilket ger mig ett jävligt bra läge. Tänker köra hårt och kräva mer cash och en bättre position som ser bra ut på cvt.
Äre kaoz? Känner att jag har eg inte så mkt att förlora...
Vill du vara kvar i nuvarande företag eller vill du byta? Oavsett så har du ju förhandlingsmöjligheter ;)

Ibland förstår jag inte mig själv alls. Jag vet att han inte är bra för mig, men ändå fortsätter jag prata, med honom.
Som idag vi pratade i telefon, han var mer intresserad av vad som hände på hans facebook än att lyssna på det jag hade att berätta...sen när jag tar upp det säger han att han inte orkar dividera och pallar inte... jag vill bara hitta någon annan så jag inte tänker på honom överhuvudtaget.. :(
Kan du inte bara blocka honom i telefonen? Ibland måste man ju faktiskt nästan tvinga sig att ändra mönster som inte är bra och den där killen verkar ju bara egoistisk och elak! Så länge du inte skriver av honom helt från listan blir det ju dessutom mycket svårare att hitta någon annan som skulle kunna intressera dig.

Äter pannkakor.
@GotAsecret med.
Först undrade jag vad jag hade med dina pannkakor att göra :rofl:

Jag får den inte att sitta bra nu när det är framdelen av axeln som gör ont (gammal okänd skada, så inte nya frakturen) men jag får kanske testa ändå. Då.

Men om jag inte minns fel är det samma grabb som jobbar nu som igår, och han kunde hjälpa :)

Först undrade jag vad jag hade med dina pannkakor att göra :rofl:

Jag får den inte att sitta bra nu när det är framdelen av axeln som gör ont (gammal okänd skada, så inte nya frakturen) men jag får kanske testa ändå. Då.

Men om jag inte minns fel är det samma grabb som jobbar nu som igår, och han kunde hjälpa :)
Går den att vaddera? Det fick jag göra med min arm"protes" efter att jag bröt handleden men hade ligamentskador på andra sidan som skiten tryckte på.

Det går inte att göra just något alls annat än spänna olika hårt ungefär. Men vi fick på den och det känns som att den sitter bra t. o.m.
Men de är så söta, när jag ber om hjälp och de aldrig sett en sån ortos förut så ba "men hjälp...! En sån här har jag aldrig sett förut! Vet inte alls hur man gör!"
- Det visste inte de på ortopeden heller, vi hjälps åt! :D

Och så blir de glada när de lyckas :banana:

Ska jag vara helt ärlig så avsky jag ortoser :yuck: Min var mer av än på.
Under protest o gnäll satte jag på den när jag visste att det fanns risk för islag eller en glad frallabebis kunde hoppa på armen

Vi är uppståndna från de döda men halvdöda fortfarande... :heart har precis åkt iväg på jobb. Klockan ringde 4.15 :meh:

Tassa som ALDRIG går upp när en annan går upp kom ner för att få gosa med husse innan han åkte. Att det är jag som matar dem, ger dem godis och rensar lådan kvittar. Det är husse som gäller :cautious:

@athena_arabians jag har en kollega som har en katt från katthemmet. Hon matar och gör allt sådant med katten men katten hatar henne (utom när han vill ha mat). Han sover bredvid husse i sängen. Ligger gärna i hans knä och så. Min kollega får aldrig ta i katten. Han går om hon kommer in i ett rum och så.

Kl blev inte många timmars sömn inatt :/

Skjutsat sambon till tåget. Ska krypa ner i sängen ett tag igen.

Undrar vad jag ska se på tv igen eftersom Canal digital tagit bort flera roliga kanaler, bla tlc där jag följer masterchef Australien. Vad fick vi som ersättning? Sportkanaler :rage: :wtf:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
277
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 843
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 211
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 338
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka