De började släppa in folk kl 11 och dörrarna stängs 11.25. Jag är på Kungsholmen. Måste alltså jogga till Berns på 9 minuter. Kaos
Saknar fortfarande filmen på en joggande Blomma från i Måndags ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De började släppa in folk kl 11 och dörrarna stängs 11.25. Jag är på Kungsholmen. Måste alltså jogga till Berns på 9 minuter. Kaos
Ska bo mellan Falköping och Ulricehamn
Tips på saker att hitta på med en tonåring när jag har umgängeshelg *
Det närmaste är nog Skövde, med Äventyrsbad och gallerior, Är du inte allt för rädd för gubbar, så finns även jag i Falköping och kan försöka hitta saker att göra i när området.
Åhå, en till Falköpingsbo alltså! ^^
Jepp, Bergsliden
Om du inte är rädd för hästtokiga gubbar, har jag tid på lördag att prata skit, rida (om du har en extra pålle) och fika![]()
Då bor vi inte alls så långt bort från varandra. Haha. Är tyvärr upptagen hela veckan ut och har tyvärr ingen häst. Men vore onekligen kul med en liten minibuketräff när @Sonic76 väl har flyttat ned hitåt![]()
Bor jag för långt bort för att kvala?Skulle var riktigt skoj, får vi med den där "utbölingen" @Angua från Mullsjö med så kan vi ju hyra lokal![]()
Bor jag för långt bort för att kvala?![]()
Känner mig som en svikare som inte har tid att hänga här längre![]()
Inatt är det tvåårsjubileum här i lägenheten![]()
![]()
Jag erkänner lite beklämmande att jag snart är en sann mördare men jag har också en gräns ......
Nu är musfällan laddad och installerad under diskbänken vid soppåsen och jag hoppas febrilt att musen ska flytta härifrån vid bara åsynen av fällan![]()
Bakom soffan?Öhh vart tog åren vägen? *letar efter den försvunna tiden*
*host,host,hooost* nej inte där tyvärr men hittade dammråttor, en penna, gammalt kuvert, hårbollar och div. annat.Bakom soffan?![]()
![]()