Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åt stekt wienerkorv i tunnbröd med gurksallad, stark senap och rostad lök till kvällsmat. Gott. Dock har jag brutalt ont efter dagens avtrillningFår hoppas att det går över till imorgon.
Hoppas hon kryar på sig snabbt!Ni vet jag har tyckt att min dotter har varit lite väl gnällig trots att hon har varit sjuk, men jag tycker att hon borde ha blivit bättre... Igår var hon än sämre och det pep och bubblade när hon andades så idag fick vi komma in på VC... Penicillin och Brickanyl utskrivet i 10 dagar...Hoppsan hon var visst så sjuk som hon tyckte...
Nåja nu borde det väl vända för henne hoppas jag!
Har nu varit på intervju nummer tre för samma jäkla tjänst. Ärligt talat, jobbet är inte hjärnkirurgi...
Köra en långsammare utsättning? Jag är iofs väldigt känslig för den typen av mediciner men jag behöver köra långsammare både in och ut för att inte må skunk.Jag tycker synd om mig själv. Så pass att jag grinat tom.
Jag håller på att ta bort lite mediciner iom att jag inte tycker de hjälper. En antidepp jag gått på mot värk är tydligen fruktansvärd att ta bort.
Jag skulle åka och träna idag med hästen och tänkte att jag kan pressa igenom hur jag mår just för att det är en så rolig grej. Började må sämre.. Stallägaren skulle köra oss. Tänkte att bara jag orkar lasta, sätta mig i bilen etc så kan tränaren ta hästen.
Lyckades bada djuret innan jag fick återgå in till kräkhinken och erkänna mig besgrad.
Kan tyckas ingenting. Men för någon som nu länge varit dålig i kroppen blev det droppen.
Jag haaaatar min kropp som alltid ska sabba för mig!
Bläää!
Jag har precis insett att jag har det för bra.
I går vägde jag mig bara för att upptäcka att jag aldrig vägt mer bortsett från när jag var gravid. Nyss skulle jag tanka min egen bil och hade glömt var knappen till tanklocket satt. Totalt blankt....tittade igenom hela instrumentpanelen innan jag såg att knappen satt på dörren
Min sambo skämmer bort mig. Jag förfaller!!![]()
*stor kram* till alla som behöver det (och hoppas dottern piggnar på sig snabbt @Snurrfian). Du kan ju roa henne med den här bilden:
![]()
Pangen är ett Sharps svartkrutsgevär, fullt fungerande
Dottern skulle helt klart ha roligt här med alla vapen
Han hotade först med att ta min tandborste...![]()
Har nu jobbat och slitit som en jäkla iller här och tar en välförtjänad rast fram till hemgång kl 18.
Men då var det inte riktigt slut på det roliga för då ska det åkas till återvinningen men knökafullt släp (Bojs extra höga och extra breda=ryms MYCKET) och därpå ytterligare en liten roadtrip för att lasta ombord några enorma tavlor och köra dessa till mina föräldrar. Därpå ska det sista av bråten köras ut till mina volontärobjekt och förhoppningsvis komma till nytta där.
Mvh
Har Inget Privatliv
Funderade i morse på om jag skulle bli nykterist och börja dricka påskmust men vid närmare eftertanke hade jag nog bara ett svagt ögonblick därJag utgår ifrån att det blir lite vin till påsk?![]()
Dottern har deklarerat att hon vill åka och shoppa i Umeå för det var den bästa shoppingstad hon visste, som om ser det som ett lagom avstånd att åka på shopping så kan hon nog åka till er också...*stor kram* till alla som behöver det (och hoppas dottern piggnar på sig snabbt @Snurrfian). Du kan ju roa henne med den här bilden:
![]()
Pangen är ett Sharps svartkrutsgevär, fullt fungerande
Dottern skulle helt klart ha roligt här med alla vapen
Han hotade först med att ta min tandborste...![]()