Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hann hem lagom för att natta A hos mormor. Det var lika bra att hålla kvar vid att hon skulle sova där, både hon och mormor är värda lite sovmorgon :heart jag har duschat och lagt mig i sängen nu. Behöver städa men har noll ork eller motivation till det. :down:

Tittar på Det okända, sedan sova.
Hoppas på att få deklarationen snart så jag ser om jag får tillbaka eller inte.

Dagen började skit men slutade bra.
Morgonen började med trafikkaos i Malmö eftersom en bit av Drottninggatan är avstängd :banghead: Det gjorde att restiden till min utbildning gick från normala 12-14 minuter till mer än det dubbla. (Hem var det ännu värre!) Imorgon ska jag prova en annan väg.
Väl på utbildningen pratade jag med kollegan som skadade knät i fredags. Hon var väldigt tacksam för att jag hade hanterat situationen så himla bra. Jag blev stolt och glad att hon inte skadat knät hur illa som helst.
På eftermiddagen köpte jag en supersnygg byxdress/dressad jumpsuit som visade sig sitta alldeles perfekt :up: (Förutom över tuttarna men de ger liksom glipa på allt med knappar så jag brukar alltid använda en bandeautop under.)
På kvällen har jag lagat två maträtter = åtta matlådor samt tvättat håret. Känner mig väldigt duktig :D

Nu sitter jag i soffan och ska äta lite innan det är sovdags. Ska försöka fota mina snygga blåmärken också men det kan bli svårt :cautious:

Sitter och stör mig på en grej som en sa ikväll. Ibland önskar jag folk kunde tänka i alla fall en gång innan dom öppnar munnen :rage:

Försöker få iväg ett uppdrag till läraren, det går :turd: och skrämma bort en inkommande smygande migrän :devil:

Eftersom jag pga min enorma restskatt behöver gifta mig rikt så införskaffade jag lägligt (just in case liksom haha) en brudklänning på Beyond Retro.

1516084_1689449044605094_1845192310_n.jpg
Fantastisk klänning.
Och vilken figur du har!
Ursäkta om det är över gränsen att skriva det men det var bara mim reaktion

Blir gärna av med min man cold nu :meh: Känner mig patetiskt gnällig och kinkig och febrig med huvudvärk, värsta snorande är iaf över.
Sovit halva dan och ätit glass med chokladsås, får hoppas det räcker.

Bajsdag!

Sov illa och hade ont på en massa ställen halva natten.
Vaknade på dåligt humör, kom till jobbet och hittar ett mail i boxen om att de anställt en ny lärare som ska ha hand om min klass efter mig.

Och jösses jag känner igen namnet. Jobbade tillsammans med honom i en annan stad 8 mil bort i somras och han var in på upprepade samtal med chefen eftersom eleverna lämnat klagomål på honom. Dessutom tål jag honom inte..
På väg för att hämta morgonkaffe möter jag platschefen som glatt meddelar att personen ska gå parallellt med mig under min återstående til på jobbet.

Hur ska jag stå uuuuuuut :arghh:
Och stackars mina elever.

Bara sex dagar kvar, bara sex dagar kvar, bara sex dagar kvar, bara...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
287
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
103 843
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
69 993
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Uppdateringstråd 31
  • kattförsäkring