Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller tummarna!Jag tror bestämt att det är dags att sova. Imorgon är det tidig morgon med stall följt av utbildning och kolla på nytt stall. Håll tummarna!
Ont i magen och hulkat över toaletten nu på kvällen. Detta är sjukt!.
Fantastisk klänning.
Och vilken figur du har!
Ursäkta om det är över gränsen att skriva det men det var bara mim reaktion
Avundsjuka är när man vill ha det någon annan får. Missunnsamhet är när man tyckar att någon inte skall få något därför man själv inte får det.Vad är missunnsamhet får något?
Avundsjuka är när man vill ha det någon annan får. Missunnsamhet är när man tyckar att någon inte skall få något därför man själv inte får det.
Handelsbanken har ändrat så man kan bara ta ut pengar på ett kontor nu i min stad och minimum summan är 5000kr. Så om mitt kort skulle försvinna eller nåt sånt och jag bara har 3000kr kvar på kontot så kan jag alltså inte ta ut dessa ens via banken utan får vänta tills nytt kort kommer på posten.
Alltså jag verkligen HATAR sån här jävla "storebror" fasoner![]()
![]()
![]()
![]()
Att vara missunsam ar nar man ar sa avundsjuk att man "miss unnar" nagon det den har.
Jag kunde inte komma pa nagon bra definition, men har ar nagra bra motsats ord:
villig, generös, godhjärtad; belåten, nöjd, tillfreds ... sa missunsam betyder att man ar motsatsen mot det.
Tack, det behövdes verkligen.*kram* @Linta![]()
Varför stängde de av ditt Singapore nummer? Tur du kan lösa det ändå men attans så låst man känner sig!Surt. Men om det får dig att känna dig lite bättre så insåg jag utgör att jag tappat bort mitt Svenska kort också (Singapore kortet tappade jag bort för 1.5 vecka sedan, insåg i helgen att de också stängt av mitt Singapore nummerutan det kan jag ibte få verifierings koderna för överföringar. Så jag har noll och ingen tillgång till pengar
Tror att jag har just precis för att betala löner till personalen den här veckan uttaget
Känner mig vuxen mao.
Bank problem deluxe just nu![]()