Jag har blåmärken och träningsvärk och ömma revben. Det gick knappt att sitta rakt upp i sadeln när jag red ut förut 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hittar inteKollar på GHS-magasinet på Svt Play![]()
Jag hittar inte![]()
Tror att jag ska följa ditt exempel, men jag *host-host* dricker lite rött också...Läser bilannonser och äter ost.
Du ser väl till att inte bli av med sgi på de dagarna? Räcker med en dag där man inte är inregistrerad på jobb, af eller annat sådant så nollas den har jag fått lära mig (dock inte den hårda vägen för just mig).När jag betalat sommardäcken och månadens låneinbetalning har jag typ en tusenlapp kvar som ska räcka till majlöningen. Såvida det inte dyker upp nån slant från Försäkringskassan också.
Nåväl. Det är smällar man få ta när man hittar ett nytt jobb som ser ut att bli både roligt och givande!. Nästa vecka ska jag njuta av en arbetslös dag. Slutar sista mars och börjar nytt jobb 4 april. Minisemester
![]()
En (annan) fågel viskade om vin. Ska nog följa det exemplet. Ikväll blir enda lugna stunden under påsken, så det gäller att passa påTror att jag ska följa ditt exempel, men jag *host-host* dricker lite rött också...![]()
Va?Du ser väl till att inte bli av med sgi på de dagarna? Räcker med en dag där man inte är inregistrerad på jobb, af eller annat sådant så nollas den har jag fått lära mig (dock inte den hårda vägen för just mig).
Bara så det inte blir någon jobbig överraskning