Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Städar lite dator åt makens kusins dotter... Mycket skräp på den... ;) Nåja vi får väl se om hon kan använda den sen. :D
Ikväll blir det grillat och imorgon åker vi till mamma en sväng över dagen!

Mah! Kan inte följa läkarens anvisningar på tablett-intag längre!
Alvedonen får mig att må illa och naproxen ger mig hjärtklappning.. Nu börjar jag dessutom få synrubbningar och hela världen gungar. Det känns som om jag är på en stor båt, när jag står upp liksom vaggar världen precis som en båt.. Mycket obehaglig känsla.

Men det är väl lika bra att knapra klart hela kuren.. Får ändå inte tag i läkaren nu på helgen och avbryter jag på eget bevåg lär jag få börja om med allt tjat om värktabletter igen.. Tur att jag inte ska köra bil i helgen.

Alvedonen får mig att må illa och naproxen ger mig hjärtklappning.. Nu börjar jag dessutom få synrubbningar och hela världen gungar. Det känns som om jag är på en stor båt, när jag står upp liksom vaggar världen precis som en båt.. Mycket obehaglig känsla.

Men det är väl lika bra att knapra klart hela kuren.. Får ändå inte tag i läkaren nu på helgen och avbryter jag på eget bevåg lär jag få börja om med allt tjat om värktabletter igen.. Tur att jag inte ska köra bil i helgen.
Jag tycker du ska kontakta sjukvården. Synrubbningar och att känna sig typ "sjösjuk" är inte okej biverkningar.
Var försiktig och ta hand om dig!

Undrar vad det blir för mat i dag.

7 potatisar skurna i småbitar, en gul lök, 1/2 kilo skivade champinjoner, 1 tetra passerade tomater, 3 teskedar chili paste, lite vatten, 2 fiskbuljongtärningar i grytan.
På bänken 400 gr torsk, lite räkor, musslor, grädde, tomatpuré och en lime.

Kan för mitt bara liv inte komma på vad det heter eller om det kommer smaka OK:nailbiting:

Det är nog alcoholen ...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 838
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
299
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
103 975
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 241
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka