Syns fortfarande på PC i Chrome.
I så fall är du ingen vanlig dödlig, som oss andra Bukefalister. Vi är helt vanliga dödliga, inga zombies här inte. Inga alls.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Syns fortfarande på PC i Chrome.
I så fall är du ingen vanlig dödlig, som oss andra Bukefalister. Vi är helt vanliga dödliga, inga zombies här inte. Inga alls.
Nu ska jag och dottern samarbeta för att försöka få tag på katten. Det är dags att klippa klorna![]()
Jag tycker du ska kontakta sjukvården. Synrubbningar och att känna sig typ "sjösjuk" är inte okej biverkningar.Mah! Kan inte följa läkarens anvisningar på tablett-intag längre!
Alvedonen får mig att må illa och naproxen ger mig hjärtklappning.. Nu börjar jag dessutom få synrubbningar och hela världen gungar. Det känns som om jag är på en stor båt, när jag står upp liksom vaggar världen precis som en båt.. Mycket obehaglig känsla.
Men det är väl lika bra att knapra klart hela kuren.. Får ändå inte tag i läkaren nu på helgen och avbryter jag på eget bevåg lär jag få börja om med allt tjat om värktabletter igen.. Tur att jag inte ska köra bil i helgen.
Lycka till!
Ni kanske ska ha handskar, tjock jacka och en stor påse tålamod låter det som.![]()
Mamma alltså. Vet inte hur jag ska hantera det. Hon har precis fört över 20 000 till mig med en glad-påsk-hälsning
Mamma alltså. Vet inte hur jag ska hantera det. Hon har precis fört över 20 000 till mig med en glad-påsk-hälsning
Inte då. Vi är tuffingar som inte bryr oss om några rivmärken här och där(När det gäller dottern blir jag nästan lite mörkrädd när jag ser hur hon och katten busar
)
Ni är nog en tuffer än man tror alltså![]()
Så lämpligt iom kvarskatten
Min mormor gör sådär ibland. När det för några år sen fanns förmögenhetsskatt så skänkte hon bort 100 000 kronor vardera till oss tre barnbarn för att slippa betala skatten![]()
Har du svårt att använda dem står min "BUKEbanken" plånbok till förfogande. Bästa vilkoren på marknaden: -5% ränta och löjligt liten chans att göra uttag![]()
Mah! Kan inte följa läkarens anvisningar på tablett-intag längre!
Alvedonen får mig att må illa och naproxen ger mig hjärtklappning.. Nu börjar jag dessutom få synrubbningar och hela världen gungar. Det känns som om jag är på en stor båt, när jag står upp liksom vaggar världen precis som en båt.. Mycket obehaglig känsla.
Men det är väl lika bra att knapra klart hela kuren.. Får ändå inte tag i läkaren nu på helgen och avbryter jag på eget bevåg lär jag få börja om med allt tjat om värktabletter igen.. Tur att jag inte ska köra bil i helgen.