Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här kommer man upp till familjen på besök och vad får man? Skura, skrubba och måla om terassmöbler, diska och skala potatis
Fast det är rätt ok ändå när belöningen är fantastisk påsklunch i strålande sol och grillad lammiddag
Glad påsk allihop!![]()
Puh. Det är både roligt och jobbigt med gäster. Nu har de åkt men de glömde kvar ett barn
Vi ska vila våra arma fötter i soffan och äta mer godis.
Å, det är nog jag som blir anmäld. För barnarbete. Nu borstar hen katten.Anmäl genast till socialen, sådana oansvariga föräldrar som glömmer kvar sitt BARN och förstör andras kväll med supande och vuxenmys får inte undkomma rättvisan ...![]()
Å, det är nog jag som blir anmäld. För barnarbete. Nu borstar hen katten.
Jag är väl ingen slavdrivare heller. Hen har redan matat getter, burit disk och dekorerat såväl påskkris som middagsbord. Någon gång måste hen få vila. Ja, så att hen orkar arbeta imorgon ocksåOm BARNET är tillräcklig stor för att åka borste på katt skulle jag genast satt en dammvippa eller diskborste i handen på vederbörande, eventuellt även mopp och vattenhink![]()
Vad säger vi om denna freudianska slip?påskkris
Jag är väl ingen slavdrivare heller. Hen har redan matat getter, burit disk och dekorerat såväl påskkris som middagsbord. Någon gång måste hen få vila. Ja, så att hen orkar arbeta imorgon också![]()
Jag tänkte först konstatera vad påskkris innebär för män, men jag orkar inte.Påskkris, är det när kvinna kommer på att kvinna glömt åka kvast till blåkulla. eller när kvinna uppdagar att godiset tagit slut redan på Påskafton vid 20 tiden?![]()
![]()
![]()
Jag tänkte först konstatera vad påskkris innebär för män, men jag orkar inte.
Jag tänkte först konstatera vad påskkris innebär för män, men jag orkar inte.
Eftersom det är sommartid inatt så kanske man kan gå och lägga sig snart? Klockan är ju ändå en timme senare.
Shit. Jag är man.måste det vara fruktan att man inte hinner byta till sommardäck på bilen![]()
Hon är snorigare än vad jag är så hon somnade utan problemFyy elaka bihålor borde förbjudas tycker jag & det omgående.
Krya på dig och du kan alltid hota A med att tant hallonsaft kan komma om hon inte sköter sig
Jag har en väldigt nära vän som hotar med mig till barnen men det finns en förklaring.
Lillebror höll på att springa framför en lastbil och jag fick tag på honom (och i ren förskräckelse/halvt hjärtsnörp höjer jag nog rösten lite mycket) så det händer att föräldrarna ringer och jag bara spelar med och inte alls vet vad det handlar om egentligen men ytterst effektivt verkar det.
Barnen är inte livrädda för mig men dem vet när det är allvar eller man kan skoja, lekar vilda lekar ihop mellanåt så jag funkar tydligen som lektant med trots alls, tack & lov![]()