Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad skulle jag göra utan gymmet, personalen, passen och passkamraterna där?
Ibland/allt för ofta känns det som att det är det enda jag har. Det absolut enda.
Det som alltid får mig att bli glad, fylld med energi, sprallig, pigg, positiv...hålla ihop, hålla ut, klara kriser. Leva livet...
När inget/ingen annan finns fysiskt nära, eller när det känns som att allt rasar, jag är ensammast i hela världen.
Då känns det som att det är det enda jag har.
Ska det vara så?
Hur hade det blivit om olyckan gjort så jag aldrig kunnat vara där mer? Vad hade jag haft då liksom?
Ensamhet, tomhet, orkeslöshet och allmän känsla av att vara oönskad och värdelös.

Jag tackar för att jag klarade mig så bra, det var helt enkelt inte dags för något annat...(finns ju alltid något att vara positiv över, så det är ju bra att jag kan roa mig med det i min ensamhet...)
Jag tror du hade hittat något annat OM så hade varit fallet, men nu är det inte så. Vi får försöka tänka positivt och inte gräva ner oss i det negativa, även om det är alltför lätt att göra det.

Är vi verkligen ensammast i hela världen när det inte finns någon fysiskt nära? Vi har alltid någon i vår omgivning som bryr sig, vare sig de bor långt borta, finns på nätet eller tillhör familjen. Det finns alltid någon därute. Glöm inte det och ta hand om dig. :heart:heart

r
Jag tror du hade hittat något annat OM så hade varit fallet, men nu är det inte så. Vi får försöka tänka positivt och inte gräva ner oss i det negativa, även om det är alltför lätt att göra det.

Är vi verkligen ensammast i hela världen när det inte finns någon fysiskt nära? Vi har alltid någon i vår omgivning som bryr sig, vare sig de bor långt borta, finns på nätet eller tillhör familjen. Det finns alltid någon därute. Glöm inte det och ta hand om dig. :heart:heart
Tack :heart:heart
Ja, idag känner jag mig faktiskt ensammast i hela världen...att jag hållt ihop idag beror nog mest på att planen jag hade för i morse fungerade och gjorde att kunde ta mig igenom dagen tack vare det. Tack vare Jamen.
Den enda som frågat "hur är det?" är min farbror som jag sprang på i en butik, han vill inte veta svaret, jag vill inte svara. Hemsk människa på alla sätt. Så typiskt att det var just han, just idag.

@GotAsecret då hade du kanske fått något nytt som gav dig det istället hoppas jag.
Inget ont som inte har något gott med sig heter det ju trots allt, men hur sant det är kan man fundera ordentligt på mellanåt.

@GotAsecret då hade du kanske fått något nytt som gav dig det istället hoppas jag.
Inget ont som inte har något gott med sig heter det ju trots allt, men hur sant det är kan man fundera ordentligt på mellanåt.
Svårt att hitta något givande när man annars sitter ensam hemma hela dagarna. Passen är liksom det enda som får mig att komma iväg om jag inte har inbokade tider till något
Men skönt att jag inte behöver tänka på det nu i alla fall...vara utanför lägenheten 3 timmar om dagen får vara gott nog. Allt utöver det är en ren bonus.

Hemma från påskmiddag. Slölyssnar på musik och surfar runt. Borde väl tänka på sängen men det är skönt att slappa lite. Sambon sover sött bredvid mig i soffan.

@GotAsecret Skickar en kram :heart Vet hur tufft det kan vara att tackla känslan av att känna sig ensam.
----
Tänkte ge mig på projektet att smörja mina eksem och sen krypa ner i sängen. Mensvärk och humör därefter.. förstår inte alls varför sambon påpekat att jag varit lite kinkig idag:angel:

Försöker tagga till påskmiddag nummer tre. Går otroligt dåligt men hoppas än på att det ska komma ett sms om att de behöver mig på jobbet

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 836
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
295
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
103 920
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 194
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår