Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror du hade hittat något annat OM så hade varit fallet, men nu är det inte så. Vi får försöka tänka positivt och inte gräva ner oss i det negativa, även om det är alltför lätt att göra det.Vad skulle jag göra utan gymmet, personalen, passen och passkamraterna där?
Ibland/allt för ofta känns det som att det är det enda jag har. Det absolut enda.
Det som alltid får mig att bli glad, fylld med energi, sprallig, pigg, positiv...hålla ihop, hålla ut, klara kriser. Leva livet...
När inget/ingen annan finns fysiskt nära, eller när det känns som att allt rasar, jag är ensammast i hela världen.
Då känns det som att det är det enda jag har.
Ska det vara så?
Hur hade det blivit om olyckan gjort så jag aldrig kunnat vara där mer? Vad hade jag haft då liksom?
Ensamhet, tomhet, orkeslöshet och allmän känsla av att vara oönskad och värdelös.
Jag tackar för att jag klarade mig så bra, det var helt enkelt inte dags för något annat...(finns ju alltid något att vara positiv över, så det är ju bra att jag kan roa mig med det i min ensamhet...)
TackJag tror du hade hittat något annat OM så hade varit fallet, men nu är det inte så. Vi får försöka tänka positivt och inte gräva ner oss i det negativa, även om det är alltför lätt att göra det.
Är vi verkligen ensammast i hela världen när det inte finns någon fysiskt nära? Vi har alltid någon i vår omgivning som bryr sig, vare sig de bor långt borta, finns på nätet eller tillhör familjen. Det finns alltid någon därute. Glöm inte det och ta hand om dig.heart
Enkel lösning; ställ det i ett annat rumSitter på jobbet och anser det vara hemskt elakt med mängden godis som finns här i jourrummet...![]()
Svårt att hitta något givande när man annars sitter ensam hemma hela dagarna. Passen är liksom det enda som får mig att komma iväg om jag inte har inbokade tider till något@GotAsecret då hade du kanske fått något nytt som gav dig det istället hoppas jag.
Inget ont som inte har något gott med sig heter det ju trots allt, men hur sant det är kan man fundera ordentligt på mellanåt.
Tant är en äldre man![]()
Du kunde inte låta bli va...?Varför är du ensam för då?? Du får umgås mer med dina vänner.