Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
enda nackdelen med att ställa om klockorna fram å tillbaka är att den (är det biologiska klockan det kallas?) som inte ändrar sig, kroppen är fortfarande inställd på den gamla tiden. Det är nog det jobbigaste.Eftersom det är sommartid inatt så kanske man kan gå och lägga sig snart? Klockan är ju ändå en timme senare.
Aha är det därför bussen tar längre tid från Falköping till Trädet än in till Falköping FRÅN Trädet? ?Det är väl visumkrav från Falköping in i resten av Sverige![]()
Uschlehamn eller Ulrice-helvetes-hamn, som det kallas på jobbet.Aha är det därför bussen tar längre tid från Falköping till Trädet än in till Falköping FRÅN Trädet? ?
Håller mig nog till Ulricehamn![]()
Ulricehamn är en liten men väldigt mysig stad av vad jag sett hittills.Uschlehamn eller Ulrice-helvetes-hamn, som det kallas på jobbet.
Vet i alla fall att det med svordommen kommer av en som skulle säga Ulricehamn, men stammade och blev så arg tillslut när den inte kunde säga det rätt. Det andra har jag ingen aning om...![]()
Jag fattar inte varför dom inte gjorde sig av med den långa uppförsbacken, när de byggde om rv40. Gamla backen på rv40 fastnade lastbilar i jämnt, nya är nästan lika backig, återstår att se om den är bättre eller sämre än den gamla, i alla fall vintertid.Ulricehamn är en liten men väldigt mysig stad av vad jag sett hittills.
Mycket backar dock![]()
Jag har alltid haft ston och har aldrig haft det problemet.Tittade precis på den här och funderade ifall det är vanligt att ston har problem med detta?
Har barnolja hemma, så kanske borde ta med den ner till stallet imorrn och prova?
Vet inte hur jag halkade in på den videon, men tanken slog mig att fråga om det var någon som kände igen det. Jag har själv ett sto, men inte upplevt något, men jag vet inte om det är något som i så fall skulle märkas tydligt eller hur det funkar.Jag har alltid haft ston och har aldrig haft det problemet.
Jag själv funderar på att sova, lär blir en kort men lång natt typ, sommartid i natt ju.Vad ska jag hitta på nu då?
Sova? Äta? Gå en promenad?
Rastlös....
Tänkte också visa leg, men disken var för hög så jag fick aldrig benet högt nog ...![]()
Hon är snorigare än vad jag är så hon somnade utan problemhoppas hon sover bra också! Imorgon bitti kommer ju hela familjen och sjunger för henne
![]()
![]()
Tant är en äldre manÄr tant inte så smidig? Ska vi ungdomar komma och hjälpa dig?![]()
Betyder det att ingen kommer att ringa efter brandkvinnorna och bäbu bilen när grillen ryker som värst under sommarens buketräff? (sätter mig i soffhörnan och låtsas var kinkig)
Japp, nu är det dags igen! För femte gångenMen va? fyller hon nu igen?
Var ju inte länge sedan jag fick bilderna på henne som liten liten knoddis juh.
Hmm hur gammal har jag blivit tro?
(hittade förvisso nya grå strån i skalen för ett tag sen men trodde det var förbrända hjärnceller bara juh)