Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äh, finns det inte fler än honom, som är bättre människor, t ex vi här på buke? Visst vi är inte fysiskt nära, men måste väl räknas som någonting i alla fall?r
Tackheart
Ja, idag känner jag mig faktiskt ensammast i hela världen...att jag hållt ihop idag beror nog mest på att planen jag hade för i morse fungerade och gjorde att kunde ta mig igenom dagen tack vare det. Tack vare Jamen.
Den enda som frågat "hur är det?" är min farbror som jag sprang på i en butik, han vill inte veta svaret, jag vill inte svara. Hemsk människa på alla sätt. Så typiskt att det var just han, just idag.
Har vaknat tror jag. Kroppen är uppe iaf. Måste försöka få i mig frukost för sen bär det iväg för hö hämtning. 2,5 ton i balar ska lastas och packas in på skullen.
Fortfarande 0 pepp inför nästa middag. Hade hellre legat i sängen och sovit för att sedan ta en långpromenad med hundar.
Har inte varit där på ett halvår så måste även fast magsjuka känns lockandeAkut magsjuka?![]()
![]()
Alltså jag räknar inte ens honom som en "människa i mitt liv" bara så typiskt att det var just han, just igår.Äh, finns det inte fler än honom, som är bättre människor, t ex vi här på buke? Visst vi är inte fysiskt nära, men måste väl räknas som någonting i alla fall?![]()
Jag känner mig också ensam och även om jag kanske upplevs lite taskig, elak emellanåt så betyder buke ganska mycket för mig också, jag tror inte jag hade orkat ta mig igenom min ensamhet annars. Jag tror man behöver den där sociala biten ändå.Alltså jag räknar inte ens honom som en "människa i mitt liv" bara så typiskt att det var just han, just igår.
Flera av er räknar jag in bland de (relativt få) vänner jag har! Så självklart är buke otroligt viktigt för mig också!![]()
Det låter inte bra...Precis pratat med min familj, saknar dem tonvis.. fyfarao vad jag vantrivs i Uppsala![]()