Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
r

Tack :heart:heart
Ja, idag känner jag mig faktiskt ensammast i hela världen...att jag hållt ihop idag beror nog mest på att planen jag hade för i morse fungerade och gjorde att kunde ta mig igenom dagen tack vare det. Tack vare Jamen.
Den enda som frågat "hur är det?" är min farbror som jag sprang på i en butik, han vill inte veta svaret, jag vill inte svara. Hemsk människa på alla sätt. Så typiskt att det var just han, just idag.
Äh, finns det inte fler än honom, som är bättre människor, t ex vi här på buke? Visst vi är inte fysiskt nära, men måste väl räknas som någonting i alla fall? :)

Vaknade tidigt, inte min vana normalt, men solsken i rummet och tranor som tutade och fåglar som kvittrade. Väckte visst hästarna som har min dygnsrytm, men det vár helt ok att bli väckt med frukost sa de.
Långsam frukost och planerat dagen lite. Motionera hästar och så ska slyngelhästen få lite mer transportterapi, håll tummarna att han är lika cool som igår.

Har vaknat tror jag. Kroppen är uppe iaf. Måste försöka få i mig frukost för sen bär det iväg för hö hämtning. 2,5 ton i balar ska lastas och packas in på skullen.

Äh, finns det inte fler än honom, som är bättre människor, t ex vi här på buke? Visst vi är inte fysiskt nära, men måste väl räknas som någonting i alla fall? :)
Alltså jag räknar inte ens honom som en "människa i mitt liv" bara så typiskt att det var just han, just igår.

Flera av er räknar jag in bland de (relativt få) vänner jag har! Så självklart är buke otroligt viktigt för mig också! :)

Alltså jag räknar inte ens honom som en "människa i mitt liv" bara så typiskt att det var just han, just igår.

Flera av er räknar jag in bland de (relativt få) vänner jag har! Så självklart är buke otroligt viktigt för mig också! :)
Jag känner mig också ensam och även om jag kanske upplevs lite taskig, elak emellanåt så betyder buke ganska mycket för mig också, jag tror inte jag hade orkat ta mig igenom min ensamhet annars. Jag tror man behöver den där sociala biten ändå.

Inte alls i skick att köra bil idag.. Blir inget Eurohorse för mig idag! Lite trist men helt självförvållat..

Men kära sambo kommer med ny sadel! Den ska testats! Kanske inte idag iofs.. :angel:

Hade tänkt att rida en sväng men det blåser fan halvstorm här. Låter bli att ta mig ut i skogen bland nedfallande grenar och longerar damen istället.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 836
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
293
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
103 892
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 180
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka