Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
På fruktansvärt dåligt humör, allt har strulat hela morgonen. Måste åka tillbaka till gamla orten för att hämta ut min medicin, de lär inte ha den i denna byhålan.

Nej fy vad surt med struldagar, hoppas det inte dyker upp mera under dagen och jag hoppas det löser sig med din medicin och att du inte har för långt att åka om det "bara" är för den du måste ta dig dit.

@athena_arabians *kastar över några paket Lambinäsdukar* Köpte 8 paket när det var bra erbjudande och tror dem gör bättre nytta hos dig nu än hos mig som är lite tät i snoken för tillfället.
Fyyy lider med dig, vidrigt med elaka bihålor och sen vara på jobbet och må uuuurk. :yuck:
Krya på dig.

Har ridit på min yngling minsann. Lyckan är fullkomlig!
179_56fa0eb82a6b2265dd529925.jpg

:love::love: Vilket förtjusande ekipage! :love:

Inte kommit upp ur sängen än... Vill ingenting idag känns det som. Och i eftermiddag åker sambon igen :(
Jobb några timmar imorgon och på torsdag, blir nog bra att komma iväg och träffa lite kollegor.

Seminariet avklarat, det blev en rätt intressant diskussion, vi var typ halva gruppen mot normalt... Sen är frågan om jag blev något klokare inför tentan... Jag har dessutom fått flera meddelande om att andra vill göra tentan ihop med mig (vi får göra den i par) och jag ska försöka formulera mig lite snällt om att grupparbete är ungefär det värsta jag vet... :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
287
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
103 843
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 134
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka