Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Snurrfian inte behöver du förklara det om du absolut inte vill eller känner att du behöver?
Skriva något i stil med att du redan har dina planer färdiga för tentan och är nöjd med det? (på ett snyggt sätt)
Men se det som är: du är duktig och omtyckt av andra, sträck på dig! :banana:
Hm duktig tror de nog att jag är, jag är mest en jävel på att snacka så folk tror att jag vet vad jag pratar om... :o :D Men jag skrev att jag inte gillar att göra saker ihop med andra men att jag gärna diskuterar och hjälps åt men skriver varsitt arbete.

Kollar på OS-programmet och funderar på min planering av sommaren. Planerar inte hela semestern efter OS men fälttävlan, gymnastik och bågskytte ser jag gärna något av.
Kan tänka mig att @LadyCovergirl ska kolla på os?

Surkålsjuice...på riktigt? :yuck:O_o:cautious::wtf:
Tyska delikatesser alltså...mums.

...eller vänta, man får kanske inte länka till youtubers :o
Men ÄNDÅ. Blä.

Blörgh, ska träffa idiotläkare om 1½ timme. Tur det är volleyboll ikväll så jag kan avreagera mig. Ska iaf byta bort nuvarande läkare efter dagens läkarmöte med.

Jag har semester. Chefen tyckte jag kunde ta lite påsklov. Hon är lite udda, kan man säga, som kan ge ledigt lite huxflux, med bibehållen lön. Men vi har ju lågsäsong nu.

Idag har jag inte lyckats göra många knop, men jag var desto mer i farten i går och lyckades få fasligt mycket gjort. Nu är det faktiskt nästan presentabelt här och flyttkaoset är så gott som väck faktiskt.

Pissdagen fortsätter. Missade min hållplats så får sitta i 50 minuter och vänta på tåget tillbaka. Ärligt alltså, vilket mög det är idag.

Jag vet inte ens om min ignore är kvar på buke, verkligen ett störningsmoment mindre i vardagen
Jag hade länge en på ignore innan jag fattade att hon faktiskt inte var kvar här ... Snacka om onödigt :laugh:

Sedan hade jag länge en på "livstidsignore" men tog bort henne från listan när jag inte längre kom ihåg varför. :angel:

Ignore är Guds gåva till mänskligheten, dvs bukefalisterna. Jag använder det inte som hämnd (utom i livstidsfallet) utan jag använder det för folk som stör min trådläsning för mycket, som förstör sammanhanget för mig. Gudomligt. :love:

På reproduktionscentrum är alla engångslabbrockar i strl XL. Jag har numer S eller XS. Kan vira rocken två varv :rofl:

I övrigt är jag väldigt less på att gå hit och blir det repris är det äggplock igen och det var inte jätteroligt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
287
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
103 843
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 134
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka