Improvisationstejpade axelhelvetet.
Känns lite bättre. Men fy helvete vad less jag är på den. Undrar om den någonsin blir bra?
Känns lite bättre. Men fy helvete vad less jag är på den. Undrar om den någonsin blir bra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känslan som uppstår när man av vana roper in hundarna vid namn och bara en kommer![]()
Hm duktig tror de nog att jag är, jag är mest en jävel på att snacka så folk tror att jag vet vad jag pratar om...@Snurrfian inte behöver du förklara det om du absolut inte vill eller känner att du behöver?
Skriva något i stil med att du redan har dina planer färdiga för tentan och är nöjd med det? (på ett snyggt sätt)
Men se det som är: du är duktig och omtyckt av andra, sträck på dig!![]()
ja jag kollar med skräckblandad förtjusning. Häftigt men ibland blir jag rädd..@stjarnhimmel: Jag tycker fälttävlan är häftigt men läskigt att kolla på![]()
ja jag kollar med skräckblandad förtjusning. Häftigt men ibland blir jag rädd..
speciellt när man ser ett fall..
Verkar vara allmänt rörigtPissdagen fortsätter. Missade min hållplats så får sitta i 50 minuter och vänta på tåget tillbaka. Ärligt alltså, vilket mög det är idag.
jag får nog starta en OS- tråd... dvs inte bara om ridsport utan en på Senior om alla möjliga grenar.Samma här. Sådär lite halvt genom fingrarna![]()
Jag hade länge en på ignore innan jag fattade att hon faktiskt inte var kvar här ... Snacka om onödigtJag vet inte ens om min ignore är kvar på buke, verkligen ett störningsmoment mindre i vardagen