Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag dummade mig lite, var inte helt seriös. :p
Jag har inte ens en pojkvän än, så vet inte vad jag ska vara nöjd med, är nog nöjd att jag lever. :D

Men alltså ditt värde och ditt LIV handlar ju inte om du har en pojkvän. Jag har inte heller ngn snubbe, det är mkt ovanligt att snubbar ens bryr sig om mig. Jag är inte blond, snygg och vettig liksom :angel:

Tillbaka på jobbet efter att ha varit hos Mamma och Rune. Rune, min styvfar, är bara en skugga av sitt forna jag. Han orkar knappt prata och pekade på bröstet hela tiden eftersom han har så ont. Mamma, som är handikappad efter en stroke för massa många år sen, bara gråter hela tiden. Fy fan säger jag bara, det gör ont att se dem..
Smärtsamt att se sina nära bli gamla och sjuka. Önskar av hela mitt hjärta att alla skulle slippa smärta och lidande på ålderns höst och att vi som står bredvid skulle vara skonade från frustration och vanmakt. Styrka :heart

Har tillbringat dagen i trädgården och stallet. Tur för mig att varken krokus eller hästar bryr sig om snorande och hostande. Riktig vårdag och så härligt att det är ljust länge. Red ut på lilla bruna så vi båda får en paus från haveriet igår. Måste tänka till hur jag ska försöka lösa situationen när han glömmer bort mig och far runt med fokus på allt annat.

Vuxenpoängen haglar över mig ( och ute regnar det :mad:)
Månadens tristaste uppgift är färdig vilket innebär att siffrorna på banken ändras till sämre siffror men får ju bo kvar en månad till osv.
Avskyr att betala räkningar, det är ju så hysteriskt tråkigt :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
287
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
103 843
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 139
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka