Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har lämnat 10 rör blod till jobbet, varit på vårdcentralen och blivit omplåstrad och tittad på av 2 distriktssköterskor och en läkare. Sedan gick jag hem från stan i bara jeans och linne.

Och nu tittade jag också på dig, eller iallafal din bild och det du skrev :D

PS
Heter någon av dem på vårdcentralen Cullen i efternamn, med tanke på alla rör med blod:cautious:

@Pegasus63 Nope, vi behövde 0-blod till en analys på jobbet så jag passade på att lämna lite när jag ändå var i närheten. 10 rör är bara 60 ml blod så är ju ingenting ju :)

Vårdcentralen plåstrade dock inte om mitt stick utan ett sår jag har haha. (Insåg nu att det kunde tolkas fel :p)

Faaan spräckte. Precis mobilen totalt!
Orkar inte :arghh:
... Och mina hörlurar gick sönder! Antingen går de sönder eller försvinner... Spelar ingen roll vad det är för sort eller kvalité :arghh::turd:
Dessa har jag bara haft typ en månad och det var de dyraste jag köpt hittills... Lär inte gå på garanti heller pga att det ser ut som att jag i princip slitit sönder dem med flit! :down:

@Marty när man går in med låga förväntningar och krav på sig själv och är lite lagom avslappnad brukar det oftast gå riktigt bra, spännande.
*håller tummarna*
Hemma igen. Stämningen kändes väldigt bra under intervjun i alla fall. Dock kändes det som att jag stalkade mig och hade lite svårt att få fram vad jag ville ha sagt. Jag glömde självklart de få anteckningar jag gjort hemma, så fick freestyla ihop allt. Nu är det bara nervös väntan innan man får reda på hur det gått. :)

Dricker kaffe på maten :love:

Jag tog precis fram köttfärs ur frysen och väntar på att den genom ett trollslag ska tina, vill ha köttfärsbiffar men kommer nog sluta med att klumpen åker direkt i stekpannan gissar jag på :angel:
Lat, hungrig och gillar inte att vänta.
Det var det där med planering :banghead: men idag har jag faktiskt inte planerat min dag själv kan jag säga till mitt försvar utan den har blivit lite hur som och jag har inte haft mycket att säga om saken.

Ätit dagens middag...mackor. Orkar inte laga nån mat och har inte vidare aptit.
För övrigt tror jag precis att katten kom in via kattluckan alldeles på egen tass alldeles nyss. Äntligen börjar han lära sig :)

Mackor kan vara alldeles utmärkt middag ;)

Jag orkade inte ens anstränga mig så mycket, så jag gjorde Varma Koppen :idea:

Jag tog precis fram köttfärs ur frysen och väntar på att den genom ett trollslag ska tina, vill ha köttfärsbiffar men kommer nog sluta med att klumpen åker direkt i stekpannan gissar jag på :angel:
Lat, hungrig och gillar inte att vänta.
Det var det där med planering :banghead: men idag har jag faktiskt inte planerat min dag själv kan jag säga till mitt försvar utan den har blivit lite hur som och jag har inte haft mycket att säga om saken.
Vattenbad? :up:

Jag har varit lite osynlig ett par dagar men ikväll ska jag försöka läsa ifatt typ tusen sidor :p
Är överlag väldigt glad eftersom det löst sig så jag hinner åka skidor i Norge nästa helg :banana: Nu ska jag bara fixa hund- och kattvakt. Hästvakt är som tur är redan fixad :D

Jag tyckte att hästvakt var enklast att ordna, hund och kattvakt var det svåraste :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
287
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
103 843
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
69 575
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka