Sitter ute i vårsolen med alla djuren. Hundarna ligger mest och glor men lillkatten Affe är helfestlig. Det spritter i hela katten och han ruchar runt, smyger och attakerar hundarna![]()
Härligt att han är ett busfrö igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sitter ute i vårsolen med alla djuren. Hundarna ligger mest och glor men lillkatten Affe är helfestlig. Det spritter i hela katten och han ruchar runt, smyger och attakerar hundarna![]()
Jaaa....och han är så go. Håller sig runt oss och hundarna hela tiden. Ser för roligt ut när han hakar på hundarna i trädgården och strosar runt med dom och nosar som om han också var en hund.Härligt att han är ett busfrö igen![]()
Ja om det inte blir nåt annat så kommer vi göra det.Det förstår jag. Kommer du att åka ändå?![]()
Aaaa jag förstår. Det förklarar det helaJag är inte hemma...![]()
Idag har jag högst ofrivilligt suttit på första parkett när två stressade nötter förstört livet för sig själva, en taxiförare, hens passagerare och möjligen några till.
Man springer inte(!!) ut framför bussen på 50-väg. Speciellt inte när bussen är på väg ut från hållplats på dubbelfilig väg.
Och när man dessutom ser att det kommer en bil stannar man, man satsar inte lite till.
Jag kommer aldrig få veta hur det slutade men den en ena fick HLR av andra vittnen och den andra har en rejäl huvudskada även om hen faktiskt var kontaktbar när ambulansen till slut kom.
Jag mår än så länge hyfsat bra, får se om det puttar mig över kanten mentalt. Har hängt på jobbet ett tag och pratat med kollegor och trafikledning.
Ta hand om dig själv!Idag har jag högst ofrivilligt suttit på första parkett när två stressade nötter förstört livet för sig själva, en taxiförare, hens passagerare och möjligen några till.
Man springer inte(!!) ut framför bussen på 50-väg. Speciellt inte när bussen är på väg ut från hållplats på dubbelfilig väg.
Och när man dessutom ser att det kommer en bil stannar man, man satsar inte lite till.
Jag kommer aldrig få veta hur det slutade men den en ena fick HLR av andra vittnen och den andra har en rejäl huvudskada även om hen faktiskt var kontaktbar när ambulansen till slut kom.
Jag mår än så länge hyfsat bra, får se om det puttar mig över kanten mentalt. Har hängt på jobbet ett tag och pratat med kollegor och trafikledning.
Hoppas att du inte puttas över kanten pga det du upplevde idag
Fy fan vad hemskt att vara med om, jag antar att ni har rutiner om sådana här händelser och att du får all hjälp som behövs.
Ta hand om dig, kram!Jo det finns även om de inte löst ut helt. Man behöver dra i snöret själv och jag är glad att jag jobbat länge nog att kunna göra det. Sade ifrån direkt att jag inte ville köra vidare.
Kan iaf konstatera att det var fler som hjälpte till än filmade och att ambulansen är bra långsamma och folk i första hand hjälper kvinnor.
Och att jag är ungefär så samlad som jag misstänkt när det väl händer något. Det är skönt att ha i bakhuvudet.
Jag kom tom ihåg att berätta för taxiföraren att jag såg vad som hände och att hen inte hade en chans. Om hen tog till sig det vet jag däremot inte.