Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Socialtjänst och egoistiska hyresvärdar i ett fint samspel. Man kan inte fixa vattenskadan i badrummet som gör att det rinner vatten i taket när grannen duschar, men jag tycker att en hyreshöjning på 14% är befogadDet är väl typisk socialtjänst, skiter fullständigt i hur det ser ut och hur person mår, bara de har dig under tummen de närmsta 4 -5 åren.
Låter helt galet ju!Socialtjänst och egoistiska hyresvärdar i ett fint samspel. Man kan inte fixa vattenskadan i badrummet som gör att det rinner vatten i taket när grannen duschar, men jag tycker att en hyreshöjning på 14% är befogad.
Känner mig ledsen, förvirrad och jag överreagerar kanske för att jag redan är i en slags sorg men både i går och i dag har pappas frus dotter lämnat av posten på mitt jobb. Jag har tagit emot båda gångerna. Jag hann se henne innan hon klev in i går och hann dra på det professionella pokeransiktet när hon kom in. Hon blev väldigt ställd och förvånad över att möta mig där. Det märktes väl.
Och det svider. Det gör ont. Inte nog med att min pappa nu vet var jag jobbar. Jag måste även träffa henne, hans nya "dotter" som han valde framför mig.
Hon som får pengar, körkort, bil, tak över huvudet och som han ställer upp på hela tiden så fort det är något.
Jag känner mig så sniken som känner en viss avundsjuka. Det är inte likt mig. Men det svider nåt förjävligt!
![]()
Känner igen känslan av att vara avundsjuk allt för väl, hoppas det går bra för dig.Känner mig ledsen, förvirrad och jag överreagerar kanske för att jag redan är i en slags sorg men både i går och i dag har pappas frus dotter lämnat av posten på mitt jobb. Jag har tagit emot båda gångerna. Jag hann se henne innan hon klev in i går och hann dra på det professionella pokeransiktet när hon kom in. Hon blev väldigt ställd och förvånad över att möta mig där. Det märktes väl.
Och det svider. Det gör ont. Inte nog med att min pappa nu vet var jag jobbar. Jag måste även träffa henne, hans nya "dotter" som han valde framför mig.
Hon som får pengar, körkort, bil, tak över huvudet och som han ställer upp på hela tiden så fort det är något.
Jag känner mig så sniken som känner en viss avundsjuka. Det är inte likt mig. Men det svider nåt förjävligt!
![]()
TackKänner igen känslan av att vara avundsjuk allt för väl, hoppas det går bra för dig.heart
Ok, jag är sjukt jävla trött i hela kroppen, och i slutet av mensen. Åkte inom Willys en sväng. Upptäckte att det var kampanj på B&Jkom hem med tre burkar...
![]()
A sover hos mormor för att få sovmorgon och förhoppningsvis bli av med den onödiga förkylningen så jag har slagit in hennes fölsepresenter och sitter nu och njuter av ett fotbad framför Bones![]()
En barnslig variant av födelsedagspresentVad är en Fölsepresent?
Grattis på Födelsedagen i morgon Mini Ninnurur![]()
Förstår precis vad du menarDet är 28 år sedan min älskade Loppa (Rayathah of Castlecourt) fick somna in pga livmoderinflamation (damen var 15 år och Collie) Händer fortfarande att jag vaknar mitt i natten för att släppa ut henne, eller kommer på mig själv att göra i ordning liten godbit till maten när jag plötsligt inser att jag inte har någon hundmat hemma och måste iväg för att köpa ...
Hoppas du tar din förlust bättre än mig, men sorgen vill tyvärr alltid vara där.
Det gjorde jag också ,nu vet jag varför jag inte ville ha barnTittar på Dr Phil![]()
Det gjorde jag också ,nu vet jag varför jag inte ville ha barn![]()
Som tur är var nog familjen i programnet extremfall, de flesta barn är inte så tack och lov.Det gjorde jag också ,nu vet jag varför jag inte ville ha barn![]()