Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha! Vi letar gård och har också funderat på att ge upp och flytta till Karibien och supa ner oss.
Jag hittar en massa fina gårdar jag vill ha. De kostar gärna 20 millar. Just det..

Det suger att man ej är rik!
Fattig och lönnfet verkar vara min grej. Man bara #lovelife på den :meh::rofl:

Va? :eek:
Det måste kollas upp.

Kanske kan man göra det den enkla vägen. anmäla sig till AF men inte söka någon ersättning. (det är rätt mycket som ska fixas för de där dagarna för att få ersättning. Avregistrera firman, begära intyg från andra jobb jag har etc.)
Som jag fått det förklarat så ska det räcka att registrera sig. Kanske bäst att kolla med FK för säkeerhets skull.

Dottern hemma efter en hel del strul med tågen :)
Imorgon ska vi in och kolla lite i Ulricehamn sen blir det lugnt över de röda dagarna
Nu ska jag nog slänga mig i bingen

Tycker synd om mej själv. mitt högra knä är ilsket värker och håller på, skräpknä. Tröstar mej med en chokladkaka marabou saltlakrits och ett glas vin

Funderar på om jag ska dricka mera vin eller gå och lägga mej och läsa slutet på den bok jag håller på med och som ska vara utlöst på onsdag för då är det bokklubbs dax. Svåra beslut

Påsk :cry:
Påskafton 2014 var värsta dagen i mitt liv, fram tills dess.
Ensam, med enorm sorg och inget annat nu :(
Usch, det låter inte skoj :(
Du får försöka komma till ett avslut och skapa dig en ny påsk. Om inte annat så hänga på buke kan vara bra för ens mående. Kram!

Påsk :cry:
Påskafton 2014 var värsta dagen i mitt liv, fram tills dess.
Ensam, med enorm sorg och inget annat nu :(
Usch då, hoppas det vänder. Är också ensam just nu, men om det är till någon hjälp kan jag skicka en cyberkram till dig.
glomp.gif
:heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 837
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
297
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
103 970
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 232
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka