Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kollar lite sändningar från GHS och inser att jag nog sett Rolf Görans häst Paris som föl, för när jag kollade upp stamen på blup vet jag att mamman betäcktes på Bollerup det året med föl vid sidan.
Hjälpte även till att lasta den lilla isf.
Världen är liten ibland!

Mullsjö existerar på undantag (de har ju bildat allians med Habo!), bara för att Falköping behöver en front mot Småland. De har inte räknat med att vi sneaky smålänningar nästlar oss in från alla möjliga håll via orterna runt om.
Vi planerar att ta över Västergötland men erbjuder Hestra och Gnosjö i utbyte.

Ta över Västra Götaland OCH behålla de två vinstrikaste kommunerna, sounds like a plan:up:

Låter som en hel hög dåliga ursäkter här tycker jag! Vänta bara, jag ska ju in till Falköping och kolla på Game of Thrones ikväll. Efter ett par öl kanske vi blir inspirerade att ta över stan :devil:

Om Ungdomarna behöver stöd av farbror för att komma in på krogen och köpa bärs så ställer jag upp, om jag inte somnat innan då:angel:

Har fixat stallet,städat och sanerat bilen invändigt från hundhår, tvättat bilen, tvättat flera maskiner tvätt, Leif har jobbat och nu var det bara insidan av hemmet kvar och orken tog slut! :o

Och så har jag en dejt i kväll men vet inge om jag orkar gå....

Har fixat stallet,städat och sanerat bilen invändigt från hundhår, tvättat bilen, tvättat flera maskiner tvätt, Leif har jobbat och nu var det bara insidan av hemmet kvar och orken tog slut! :o

Och så har jag en dejt i kväll men vet inge om jag orkar gå....
Oj vad duktig du varit idag, snyggt jobbat av dig in sidan på hemmet kan gott vänta.
Klart du ska iväg på dejt ikväll, alltid skoj att träffa folk ju. :)

Är det fler än jag som blir irriterade på kommentatorernas kommentarer ibland?

Jo tack, tur jag inte tittar nu. Kommer ihåg för några år sedan då Swanström från TVsporten var kommentator från Scandinavium. Pratade skit om i princip alla svenska hästarna, visade sig efteråt att han var spekulant på de flesta hästarna för sin sons räkning ...

Jävla bihålor! :rage: Trots en relativt lugn dag så är det allt bra tjockt nu... :( Det blir tidigt i säng ikväll, hoppas bara att A kan komma till ro och sova lugnt.

Jävla bihålor! :rage: Trots en relativt lugn dag så är det allt bra tjockt nu... :( Det blir tidigt i säng ikväll, hoppas bara att A kan komma till ro och sova lugnt.

Fyy elaka bihålor borde förbjudas tycker jag & det omgående.:devil:

Krya på dig och du kan alltid hota A med att tant hallonsaft kan komma om hon inte sköter sig
Jag har en väldigt nära vän som hotar med mig till barnen men det finns en förklaring.
Lillebror höll på att springa framför en lastbil och jag fick tag på honom (och i ren förskräckelse/halvt hjärtsnörp höjer jag nog rösten lite mycket) så det händer att föräldrarna ringer och jag bara spelar med och inte alls vet vad det handlar om egentligen men ytterst effektivt verkar det.
Barnen är inte livrädda för mig men dem vet när det är allvar eller man kan skoja, lekar vilda lekar ihop mellanåt så jag funkar tydligen som lektant med trots alls, tack & lov :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 839
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
299
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
104 103
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 300
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• GVFÖ 2025
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Scenföreställningar

Hund, Katt, Andra Djur