Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snorig och trött i kroppen efter idag. Jag älskar min familj men ibland är de bara skitstövlar. Taktkänslan är obefintlig. Men men, det är bara imorrn fm att stå ut, sen är det tillbaka till ensamheten med A. Då blir exkluderingen inte så påtaglig. Imorrn em blir det kalas med farmor & farfar m.fl. och sen en lugn, ensam kväll för A och mig :heart

Men oj så spännande! Jag har ju inte alls hängt med i svängarna med vad som händer och fötter. Före flytten hade jag ju tänkt komma på en artighetsvisit hos dig, men det sket sig kan man säga. Någon gång i april ska jag åt ditt håll så då kanske jag kan få komma över på en fika och klappa fyrbenta?
Alltid välkommen! :)

Tittar in som hastigast och ropar HEJ! Fullt upp med nya och gamla hästar och passar såklart på att lära känna min nya vän nu när jag är långledig under påsken.
Den stackarn får lite stryk av stona men jag hoppas att det ska styra upp sig.
Jag har gått några promenader som har funkat bra, mycket nytt för en unghäst såklart men han lyssnar.
I morgon ska jag prova att åka lite på honom om det har slutat storma, idag tog jag inte ens ut honom pga den jäkla blåsten.

Jag har rena muggar i skåpet och varmt vatten är redan klart, så bara komma hit så kan vi ha en tekväll ihop :)
Förvisso var det inte rena muggar som var problemet, har massa koppar rena i skåpen, men alla mina stora fina tekoppar är i disken, plus alla teskedar. I-landsproblem jag vet. :rofl: :rofl:
Men ja vet ju inte vart du bor. Tänk om jag flyger vilse. :eek:

@RedHyuuga jag skickar koordinaterna vid pm, tror du hittar utan problem.
Det går bra att landa i stadsparken eller så rekommenderar jag parkeringshuset vid kyrkan så behöver du inte släpa kvasten så långt, stöldbegärliga saker som man ska vara rädd om ju :p

@ASKAPLASKA kul med en liten rapport. :love:
Synd med blåsten nu när ni har tid att umgås och lära känna varandra lite.
Ser fram emot flera rapporter och bilder osv. vart efter.
Alltså jag hatar verkligen detta stormande som verkar vara så inne nuförtiden!
Ligger här i stugan är riktigt sur över att jag inte kom ut ens ikväll. Vad ska jag göra tills det är dags att sova? Helt meningslöst.

Grattis @astronaut !
Sommartarta_med_fladermarinerade_jordgubbar_hallon_och_vinbar_foto_WolfgangKleinschmidt_Tasteline-880x360.jpg

Alltså jag hatar verkligen detta stormande som verkar vara så inne nuförtiden!
Ligger här i stugan är riktigt sur över att jag inte kom ut ens ikväll. Vad ska jag göra tills det är dags att sova? Helt meningslöst.
Vi var hos syrran i Ärentuna och A tyckte att det var riktigt läskigt bitvis, hon ville inte vara i uterummet. Jag tyckte att det var mindre kul att köra Hondan in till stan. Den tar ju ingen vind såklart :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 836
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
293
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
103 901
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 185
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka