Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här trotsade vi blåsten och gav oss iväg, blåste mindre i skogen faktiskt, nästintill vindstilla. :up:
Kanske är lite annorlunda där du bor.

Hade jag haft sällskap skulle jag gärna ridit men stallägaren är lite sur på mig eftersom jag påpekade att hästarna behövde komma in i fredags. Jag är glad att jag inte satt på för hon busade rejält både med och utan lina ;)

Hade jag haft sällskap skulle jag gärna ridit men stallägaren är lite sur på mig eftersom jag påpekade att hästarna behövde komma in i fredags. Jag är glad att jag inte satt på för hon busade rejält både med och utan lina ;)
Ah, vi var två som red ut och hade lydnadsövning. Hästarna var pigga och vi red i en brant backe i skritt och fattade galopp mitt i backen, sen samlad galopp uppför, sen skritta nerför och sen samma visa en gång till. Hästarna ville springa men fick inte. Bra styrkeövning. :)

Jag har fått en intressant historielektion ang. min släkt på mammas sida som sträcker sig 100-150 år tillbaka :)
Som gett en hel del svar, bekräftat och förklarat :banana:

Härlig ridtur i skogen på fina hästen. Vovvan var så klart med och motionerade ;) lilla busiga shettis är tömkörd och den tredje tror jag får vila i dag för kroppen tog slut. Så ont runt bäckenet och ryggen att jag knappt kan röra mig nu och som en följd av smärtan tar orken slut.
Jävla skitkropp! :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 836
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
293
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
103 892
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 180
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka