Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här trotsade vi blåsten och gav oss iväg, blåste mindre i skogen faktiskt, nästintill vindstilla.Hade tänkt att rida en sväng men det blåser fan halvstorm här. Låter bli att ta mig ut i skogen bland nedfallande grenar och longerar damen istället.
Här trotsade vi blåsten och gav oss iväg, blåste mindre i skogen faktiskt, nästintill vindstilla.
Kanske är lite annorlunda där du bor.
Ah, vi var två som red ut och hade lydnadsövning. Hästarna var pigga och vi red i en brant backe i skritt och fattade galopp mitt i backen, sen samlad galopp uppför, sen skritta nerför och sen samma visa en gång till. Hästarna ville springa men fick inte. Bra styrkeövning.Hade jag haft sällskap skulle jag gärna ridit men stallägaren är lite sur på mig eftersom jag påpekade att hästarna behövde komma in i fredags. Jag är glad att jag inte satt på för hon busade rejält både med och utan lina![]()
Kraaaam!Precis pratat med min familj, saknar dem tonvis.. fyfarao vad jag vantrivs i Uppsala![]()
Just nu tillåter varken ekonomin eller schemat i skolan att jag far hem en sväng, men förhoppningsvis skulle mina föräldrar planera in en resa upp hit under april istället.Det låter inte bra...Inga möjligheter att åka hem en sväng och få lite energi från familjen?
Men blääääää! Här blåser det bara och det är ljummet.Det regnar så det piskar på fönstren och blåser ganska rejält mellanåt.![]()