Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
@RedHyuuga Låter som mig, laga mat är inte favoritsysslan direkt så ibland blir det perioder med samma dock kan jag byta ut grönsaker eller andra tillbehör ibland och andra gånger blir det inte riktig mat alls.
Förstår inte hur folk kan påstå att man inte bör leva på mackor eller kaffe? Fungerar ju ypperligt :p

Med tanke på att jag trots noggrann sanering av mig själv hittade rester av kamelspya (tuggat, idisslat hö) i tandställningen imorse och har dimsyn pga hans magsafter så håller jag mig nog på behörigt avstånd om det går idag.
Alltså...förlåt...men jag instämmer med Ninnurur...:rofl::rofl::rofl::love::love:
Älskar att du alltid skriver så målande att man verkligen kan se det framför sig (trots eländet!)...:D

Vila er ordentligt idag :heart

Fan.
Jag hatar söndagar.
Nu är det andra söndagen i rad.
Vilket betyder att det inte är måndag...
...och det i sin tur innebär att det inte är någon dans ikväll :(
Nog för att jag har ont men det hade nog gått bra ändå.

@RedHyuuga Låter som mig, laga mat är inte favoritsysslan direkt så ibland blir det perioder med samma dock kan jag byta ut grönsaker eller andra tillbehör ibland och andra gånger blir det inte riktig mat alls.
Förstår inte hur folk kan påstå att man inte bör leva på mackor eller kaffe? Fungerar ju ypperligt :p
Ja, för att inte tala om disken som blir när man ska tillaga saker... bläää.Vilket påminner mig om att jag måste diska.... jippie... not... :down:

@GotAsecret en vilodag kanske kroppen uppskattar, du får mysa med oss på buke istället idag.
Tips: just nu hoppningen GHS på tv4play om det kan vara något att roa sig med en stund?
Jag vilar redan. Är så sjukt less.
På buke känner jag mig som sagt inte speciellt välkommen längre så mysfaktorn är inte jättehög, men det duger ju som tidsfördriv.

Ja, för att inte tala om disken som blir när man ska tillaga saker... bläää.Vilket påminner mig om att jag måste diska.... jippie... not... :down:
Jag har "permission" från disk p.g.a att det inte funkar. Vilket innebär att boendestödet gör det istället, men HERREGUD så otroligt dåligt hon diskar! Jag fattar inte! Det är liksom rester/fläckar och annat kvar, på allt.
Och det ingår liksom som en liten del i vad boendestöd bör kunna hjälpa till med i hem där behovet finns.

Nu är man på väg hemåt, så humöret är lite bättre iallafall :) Mycket tack vare det fina vädret! :love: Inga mjukisbyxor idag! :D

Funderar på om jag ORKAR klä på mig ordentligt, släpa mig upp till gränby, gå till Starbucks och köpa en stor sliskig onyttig latte...
Och när jag ändå är där kan jag ju lika gärna slinka in på gymmet. Förstås....

Smirnoff hälsar till alla och tackar även han för omtanken.
Han meddelar att han är 1: för vargjakt, 2: Matte är en skit som plågade honom halva natten och 3: Hon ska hålla sig på armlängds avstånd tills han kan överväga att bli sams igen.
2015-03-13_091758_55034886e087c36bcec550e1.jpg
Om blickar kunde döda...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
291
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
103 870
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 166
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka