Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gillar så klart inte att du känner dig halvklubbad men att du har hamnat på ett bra ställe!Har lyckats sova tio timmar i sträck. Känner mig ändå som en halvklubbad säl och händerna skakar som asplöv.
Är glad att jag hamnat på ett bra praktikställe, för då borde stressen lägga sig framöver
Är det en snäll kuse? :-)
Hör av dig om det skulle krisa. Finns i Ljungby!Jag har bara haft henne hemma i 1,5 vecka men tjejen som ridit henne här är 11 år. Det verkar vara en snäll dam![]()
Hör av dig om det skulle krisa. Finns i Ljungby!
Helgerna har jag ryttare till henne, är du ledig dagtid på vardagarna ibland?
Startade precis datorn. Dags att kolla hur stockholmarna klarar av trafiken idag... Idag måste jag lyckas ta mig till jobbet.
---
Heh. Det första jag hittar, på sveriges radios hemsida:
"Det är fortsatt stora störningar i trafiken på flera platser i Stockholms län. Undvik att ta bilen och välj spårbunden trafik."
Ja alltså, vad sjutton ÄR det här? Det är ju plogat på många vägar nu (säkert inte alla, men i min kommun är det plogat även på vägar med låg prioritet) och det har inte snöat sedan igår. Färre pendeltågsavgångar, förseningar och inställda busslinjer verkar det också vara, så det är ju inte ens en liten chans att jag kan ta mig fram med kollektivtrafiken.Ser lite dystert ut![]()
Tyvärr, jobbar kontorstid i Älmhult. :-(
Ja alltså, vad sjutton ÄR det här? Det är ju plogat på många vägar nu (säkert inte alla, men i min kommun är det plogat även på vägar med låg prioritet) och det har inte snöat sedan igår. Färre pendeltågsavgångar, förseningar och inställda busslinjer verkar det också vara, så det är ju inte ens en liten chans att jag kan ta mig fram med kollektivtrafiken.
Nu pratar de på radion om flera lastbilar som kört in i räcken, som måste bärgas bort, att man bör ha hängslen, livrem, säkerhetsbälte och ett hårt tag i ratten om man ska köra i området kring mitt jobb eftersom det är så halt av packad snö....![]()
What? Varför inte? Hur tror de att något ska fungera då?Kan trösta dig med att i innerstaden har det inte plogats alls ännu.
What? Varför inte? Hur tror de att något ska fungera då?
Nu pratar de på radio om lastbilar som står stilla fan överallt... Måste inte lastbilar ha vinterdäck eller varför klarar de inte snö?
Straffet för att bo centralt
Vi pulsar och går på små stigar. Lilla granntanten kommer inte ut, hennes rullator är inte terränggående.