Hur lyckades du med det? Jag trodde biljetterna släpptes imorgon![]()
Tele2 presale
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur lyckades du med det? Jag trodde biljetterna släpptes imorgon![]()
Kan någon svara, jag har inte riktigt huvudet med mig men visst är det så att jag kan bryta min sjukskrivning en dag tidigare och återgå till jobbet om jag är frisk?
Tack min chef försöker pränta i mig annat just nuJapp. Får du sjukpenning säger du bars till FK när du började jobba.
Tack min chef försöker pränta i mig annat just nu![]()
Tack!Kram!![]()
Inte ens bara lite?Nä det får du inte .Vem har sagt att det inte är ok att må dåligt !
Tack!
Bara lite en stund? Är så förbannat trött på alla jävla bakslag hela tiden. Plus att jag erkände för mig själv hur jävla illa det faktiskt är förra helgen...Näpp!![]()
![]()
![]()
![]()
Tack.Kram
Tittar på Svartsjön och har ont i ett ben av någon oförklarlig anledning
TackKram! Hör av dig om du vill prata eller ösa ur dig![]()
Tack
Tack!
Inte ens bara lite?
*puppy eyes*
Mina päron i allmänhet och min mamma i synnerhet. Hon kläckte den väldigt sympatiska kommentaren 'men det har ju gått nästan ett år'...
Tack!
Bara lite en stund? Är så förbannat trött på alla jävla bakslag hela tiden. Plus att jag erkände för mig själv hur jävla illa det faktiskt är förra helgen...
Tack!
Tänkte att när du skrev .Får jag dö nu .Så tyckte jag inte det var en särkillt bra ide .Påminner lite om min boss som är lite besviken på mig och sa såhär .Elitidrottare brukar ju vara igång och tävla ett år efter sedan dom gjort samma operation som du men han har glömt att min fysik var på minus före operationen och att jag är 30 år äldre än dom och att jag inte har samma team bakom mig i min rehab .Vi alla tar olika lång tid på oss att läka både fysiskt och psykiskt och alla har inte samma förutsättningarna .Ta hand om dig och sänder dig många kramar !
Inte ens bara lite?
*puppy eyes*
Mina päron i allmänhet och min mamma i synnerhet. Hon kläckte den väldigt sympatiska kommentaren 'men det har ju gått nästan ett år'...
Tack!
Bara lite en stund? Är så förbannat trött på alla jävla bakslag hela tiden. Plus att jag erkände för mig själv hur jävla illa det faktiskt är förra helgen...