Vad i hela friden gör vi del XL

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 019
  • Visningar Visningar 57 695
Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan någon svara, jag har inte riktigt huvudet med mig men visst är det så att jag kan bryta min sjukskrivning en dag tidigare och återgå till jobbet om jag är frisk?

Vi är insnöade, tur att Leon har hundgården iaf. Igår lyckades jag skotta en gång fram till grinden på altanen. Idag måste jag skotta trappan ner från altanen o se om jag kan vada genom snön ner till vägen.
Inne på 8e dygnet atypisk förkylning, startade med hosta vid varje utandning samt träningsvärk i diafragman spridit sig till huvud, hals o bihålor. Coccylanan tog slut dygn 3. Noskapin o Bromhexin är verkningslösa. Överdoserar Bricanyl, darrar o har feber. Får nog ringa VC, fast det hjälper ju inte om jag inte kan ta mig dit.

Strepsils hjälper lite, likaså att gurgla med Listerin. Nezerilen är snart slut. Jämmer o elände.

Tack!
Nä det får du inte .Vem har sagt att det inte är ok att må dåligt !
Inte ens bara lite?
*puppy eyes*
Mina päron i allmänhet och min mamma i synnerhet. Hon kläckte den väldigt sympatiska kommentaren 'men det har ju gått nästan ett år'...
Tack!
Bara lite en stund? Är så förbannat trött på alla jävla bakslag hela tiden. Plus att jag erkände för mig själv hur jävla illa det faktiskt är förra helgen...

Tack!

Inte ens bara lite?
*puppy eyes*
Mina päron i allmänhet och min mamma i synnerhet. Hon kläckte den väldigt sympatiska kommentaren 'men det har ju gått nästan ett år'...

Tack!

Bara lite en stund? Är så förbannat trött på alla jävla bakslag hela tiden. Plus att jag erkände för mig själv hur jävla illa det faktiskt är förra helgen...

Jisses, din mamma verkar lite klantig?

Gick upp och sjukanmälde mig till jobbet innan 7.
Sen somnade jag om och sov som en stock till halv 11. Har precis ätit frukost.
Ska till husläkare 13.15 så jag får hoppas på att hen sjukskriver mig ett tag

Tack!
Tänkte att när du skrev .Får jag dö nu .Så tyckte jag inte det var en särkillt bra ide .Påminner lite om min boss som är lite besviken på mig och sa såhär .Elitidrottare brukar ju vara igång och tävla ett år efter sedan dom gjort samma operation som du men han har glömt att min fysik var på minus före operationen och att jag är 30 år äldre än dom och att jag inte har samma team bakom mig i min rehab .Vi alla tar olika lång tid på oss att läka både fysiskt och psykiskt och alla har inte samma förutsättningarna .Ta hand om dig och sänder dig många kramar !
Inte ens bara lite?
*puppy eyes*

Tack!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 428
Senast: tanten
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 846
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 331
Senast: MiniLi
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 411
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka