Vad i hela friden gör vi del XL

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 019
  • Visningar Visningar 57 664
Status
Stängd för vidare inlägg.
En kopp te och 1 knäckemacka med ost och kaviar fick bli frukost. Ska strax klä på mig för att åka iväg till mamma, vi ska ha farsdag fika där kl 15.

Ligger och lyssnar på grannens musik som låter som ett världskrig. Väldigt högt. väldigt ofta. :rage:
Grattis!
ina_dance5.gif

Nyss kommit hem från lite shopping, blev en klassiskt snygg adventsstjärna och några fulsöta små porslinskatter i tomteluvor som jag inte kunde motstå. :D

Snart ska jag iväg till min svägerska som har farsdagmiddag för sin/min mans pappa. Köpte en hutlöst dyr tårta till efterrätt, hoppas den är god!

Har slöat inne hela dagen. Läst klart Leif GW Perssons nya bok. Skitbra!:bow: Ska börja på Lars Keplers nya bok i kväll.
Slösurfar innan det är dags att laga någon mat. Kotletter tror jag att det blir.
I morgon är det jobbardag:crazy:. Så jag har packat frukostpåsen. Ska plocka fram kläder och ställa klockan på ringning, kl 5.45:wtf::turd:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 868
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 321
Senast: MiniLi
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 808
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka