Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Granen "någon dag"? Det är ju rätt långt till decemberBorde ta tag i disken. Har inga rena bestick kvar och snart är temuggarna slut också. Smörknivarna tog slut för en vecka senSka städa och göra fint i veckan när jag ändå är ledig, så jag kan få upp granen nån dag
![]()
Diskade föratBorde ta tag i disken. Har inga rena bestick kvar och snart är temuggarna slut också. Smörknivarna tog slut för en vecka senSka städa och göra fint i veckan när jag ändå är ledig, så jag kan få upp granen nån dag
![]()
Såg att grannen redan satt upp adventsljusstakenGranen "någon dag"? Det är ju rätt långt till december![]()
Jag hade gått dit med fika eller något i utbyte mot att få ta ner eländet och återkomma med den i december. Typ.Såg att grannen redan satt upp adventsljusstaken
Jösses liksom!!
Såg att grannen redan satt upp adventsljusstaken
Jösses liksom!!
Ja jag fick reda på att det är första advent den 27 så.Jag tänkte börja smått veckan som kommer. Jag tycker det är mysigt med julpynt.
Det har jag också. Och bytt överdrag på stolarna (från lila till röda) och lagt på julvaxduken på bordetSåg att grannen redan satt upp adventsljusstaken
Jösses liksom!!
Det har jag också. Och bytt överdrag på stolarna (från lila till röda) och lagt på julvaxduken på bordet
Just ja, har bytt till röda ljus istället för lila i ljusstakarna också
Jaaaa, äntligen får man tjuvstarta julpyntetSka städa och göra fint i veckan när jag ändå är ledig, så jag kan få upp granen nån dag![]()
Funderar på att göra detsamma. Det är så mörkt i mitt hus när jag kommer hem!!Såg att grannen redan satt upp adventsljusstaken
Jösses liksom!!
DiskmaskinBorde ta tag i disken. Har inga rena bestick kvar och snart är temuggarna slut också. Smörknivarna tog slut för en vecka senSka städa och göra fint i veckan när jag ändå är ledig, så jag kan få upp granen nån dag
![]()
Men då får man inte ha förstora tallrikarDiskmaskinDiskmaskin
diskmaskin
Finns behändiga bänkvarianter som inte tar nån plats alls![]()
Äsch då. Det är ju typ mitten av november nu ju. Jag tycker det är mysigt med julbelysning och pyntet. Hinner knappt njuta av det sen ju eftersom jag jobbar 7 dagar i streck och blir således borta 21-27 november, 5-11 december, 14-18 dec är jag bortrest, sen jobb igen 19-25 dec och sen är julen slut. Hinner ju inte njuta av det om jag inte sätter upp det nu typGranen "någon dag"? Det är ju rätt långt till december![]()
Men vilken söt!Jaaaa, äntligen får man tjuvstarta julpyntet
Jag började igår...för jag hittade en sån söt liten gran/adventsbelysning som jag inte kunde låta bli att köpa
Denna står nu i mitt köksfönster
![]()
Min bänkdiskmaskin slukade ganska stora tallrikarMen då får man inte ha förstora tallrikar![]()
Haha hade det vart min lägenhet hade jag nog kollat upp möjligheterna att ha en, men då det är mamma och hennes mans lägenhet, som egentligen min syster bodde i men som jag nu flyttat in i så är det inte så aktuellt med allt fix som behövs för att kunna sätta in en sånDiskmaskinDiskmaskin
diskmaskin
Finns behändiga bänkvarianter som inte tar nån plats alls![]()