Vad i hela friden gör vi del XL

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 019
  • Visningar Visningar 57 664
Status
Stängd för vidare inlägg.
Borde ta tag i disken. Har inga rena bestick kvar och snart är temuggarna slut också. Smörknivarna tog slut för en vecka sen :p Ska städa och göra fint i veckan när jag ändå är ledig, så jag kan få upp granen nån dag :love:

Borde ta tag i disken. Har inga rena bestick kvar och snart är temuggarna slut också. Smörknivarna tog slut för en vecka sen :p Ska städa och göra fint i veckan när jag ändå är ledig, så jag kan få upp granen nån dag :love:
Diskade förat
Känns bra att ha det gjort.
Granen har jag nog plats för än.
Sen ska beslut tas när blivande sambon är här om möbler mm så kanske jag får tänka om haha.
Fasiken alltså att dagarna går så sakta.
Vill att det ska bli 28 dec nu haha

Ögonen svider och jag längtar efter att gå och lägga mig men det verkar inte klokt att göra det än på ett par timmar. Har hostat så mycket de senaste nätterna att det inte blivit så mycket sovet.

Pannan brinner, matlåda till imorgon klar, motorvärmarsladden istoppad och tiduret ställt. Tror läget är under kontroll. :D

Ska städa och göra fint i veckan när jag ändå är ledig, så jag kan få upp granen nån dag :love:
Jaaaa, äntligen får man tjuvstarta julpyntet :banana:
Jag började igår... :o för jag hittade en sån söt liten gran/adventsbelysning som jag inte kunde låta bli att köpa :o:D
Denna står nu i mitt köksfönster
703384_460_703384_borken.jpg

Såg att grannen redan satt upp adventsljusstaken
Jösses liksom!!
Funderar på att göra detsamma. Det är så mörkt i mitt hus när jag kommer hem!!

Ljusstakarna gör huset så mycket mer välkomnande. Brukar inte ta bort dem förrän det är ljust den tid jag kommer hem. :laugh: Men så är ljusstakarna inte så förknippade med julen heller, i mitt huvud.

/tanten - julallergiker

Granen "någon dag"? Det är ju rätt långt till december :eek:
Äsch då. Det är ju typ mitten av november nu ju. Jag tycker det är mysigt med julbelysning och pyntet. Hinner knappt njuta av det sen ju eftersom jag jobbar 7 dagar i streck och blir således borta 21-27 november, 5-11 december, 14-18 dec är jag bortrest, sen jobb igen 19-25 dec och sen är julen slut. Hinner ju inte njuta av det om jag inte sätter upp det nu typ :p

Jaaaa, äntligen får man tjuvstarta julpyntet :banana:
Jag började igår... :o för jag hittade en sån söt liten gran/adventsbelysning som jag inte kunde låta bli att köpa :o:D
Denna står nu i mitt köksfönster
703384_460_703384_borken.jpg
Men vilken söt! :love: Vart hittade du den?

Diskmaskin :banana: Diskmaskin :banana: diskmaskin:banana:

Finns behändiga bänkvarianter som inte tar nån plats alls :angel:
Haha hade det vart min lägenhet hade jag nog kollat upp möjligheterna att ha en, men då det är mamma och hennes mans lägenhet, som egentligen min syster bodde i men som jag nu flyttat in i så är det inte så aktuellt med allt fix som behövs för att kunna sätta in en sån :)

Mockat åt kaninen och ska gå ner med skräpet alldeles strax.

Ska städa klart imorgon men nu är dagen slut för mig snart hahhaa

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 866
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 321
Senast: MiniLi
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 808
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka