Vad i hela friden gör vi del XL

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 019
  • Visningar Visningar 57 664
Status
Stängd för vidare inlägg.
Nehäpp, nu är det slut på vilan. Ska bylsa på mig kläder och åka till stallet. Ska rida och ta in hästar. Lite motigt just nu för det är gött i soffan.

Försöker slutföra samhällskunskapen. Diagnos gjord, en examinerande inlämning och slutprovet kvar. Slutprovet ska ta max 60min så det brukar inte vara jättesvårt men inlämningsuppgiften tar, som vanligt, emot.

Hjärnan lite bättre med än i fredags iaf :D

Dricker kaffe och lyssnar på youtubeklipp om engelsk grammatik. Var inne i stan nu på eftermiddagen och tränade medan sambon handlade med barnen. Det kändes riktigt skönt att slippa handla med dom för en gångs skull :angel::p

Har pratat med Pappan :heart

Han tänker bygga en vägg så att päls monstren (katterna :love:) kan komma och bo med mig när jag är hemma i deras hus utan att bli uppätna av hundar eller hamna i slagsmål med deras katter (en av dem är en best och lite av ett aggressivt arsel! Den stora av "mina" väger nog lika mycket men viker sig, medans den lilla som väger mindre än hälften är dominant som tusan så det blir dyra veterinär räkningar om de träffas). De är inne katter så förhoppningsvis är det ok med mindre utrymme i ett par veckor varit med promenader då exet ska åka bort, kan tror han ska besöka en ny flickvän eller nått, slitsamma! Jag får päls monster ett tag!

Plåtade min snygga kollega lite idag. Vilken pangbrud va?

15046984_219077955189678_7737349507473473536_n.jpg

Sitter nu i soffan och försöker återfå värmen med hjälp av glögg :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 868
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 321
Senast: MiniLi
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 808
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka