Jag vet inte ens vad jag ska svara.
Har ni fått någon som helst hint om vad problemet är?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte ens vad jag ska svara.
Har ni fått någon som helst hint om vad problemet är?
Jag hade kunnat skippa alla förberedelser förutom att borsta av bilen,dagens väglag.
![]()
Flygande tegelpanna i senaste stormen ,vad den nu hette och långt till glasmästaren...Har du varit arg på vindrutan?![]()
Flygande tegelpanna i senaste stormen ,vad den nu hette och långt till glasmästaren...![]()
Flygande tegelpanna i senaste stormen ,vad den nu hette och långt till glasmästaren...![]()
ssssssssssssssch!Jajja säg som det är. Du tappade målarburken när du vinglade på stegen i stormen![]()
Det hade ändå gått på försäkringenJajja säg som det är. Du tappade målarburken när du vinglade på stegen i stormen![]()
Sommaren kan förstå, men jag är inte förstjust i eldningsperioden. Mysbrasa- ja, för att överleva- nej![]()
Samma här,man är väl både snygg o smartDärför installerade jag en luftvärmepump direkt när jag flyttade in. Det gör att jag kan myselda när jag känner för det men har ändå den värme inne jag vill ha.
Samma här,man är väl både snygg o smart![]()
Därför installerade jag en luftvärmepump direkt när jag flyttade in. Det gör att jag kan myselda när jag känner för det men har ändå den värme inne jag vill ha.
Som sagt, vi har en men det är billigare att elda de sista graderna jag vill ha![]()
Det här är ett av de få ställen där jag törs berätta sånt här...
När jag kom tillbaka efter rasten på förmiddagen hade gruppen ritat sina namn på tavlan och dragit pilar till ett stort rött hjärta. I hjärtat stod mitt namn
Jag fick lite svårt att prata ett tag.
...och då var det ändå en förmiddag då vi gjorde något så "tråkigt" som diktamen. Fast fnissigare och busigare diktamen får man väl leta efter. Flera envisades med att ropa "punkt" stup i ett för att de ville ha slut på meningen. Eller försöka förvanska orden.De är knäppa hela bunten.
Ligger fint och stabilt på vägen än , visst ja ja har ju ingen snö än juEn slank han hit,och en slank han dit.............![]()
en skåpbil ja dom är lite känsliga men ja kör alltid lungt tuggar hellre fram än stressarJag säger bara, tom Renault master med maxiskåp utan lift som motvikt.![]()
Vad fint!Det här är ett av de få ställen där jag törs berätta sånt här...
När jag kom tillbaka efter rasten på förmiddagen hade gruppen ritat sina namn på tavlan och dragit pilar till ett stort rött hjärta. I hjärtat stod mitt namn
Jag fick lite svårt att prata ett tag.
...och då var det ändå en förmiddag då vi gjorde något så "tråkigt" som diktamen. Fast fnissigare och busigare diktamen får man väl leta efter. Flera envisades med att ropa "punkt" stup i ett för att de ville ha slut på meningen. Eller försöka förvanska orden.De är knäppa hela bunten.
Jag vill inte ha mer än 19, möjligtvis 20 om det är svinkallt ute, så här kan det bli lite myseldande på em så att huset hinner svalna innan det är sovdags![]()