Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag råkade baka en kladdis ikväll igenmen kollegan hade ju till och med pratat med kompisar om min saffranskladdkaka (träffade en kompis idag, han sa det) så då blev jag ju smickrad ju
![]()
![]()
Den här gången blev det vanlig choklad med vaniljextrakt i.Vill ha!!!!!
Du är inte ensam om att känna oro i för valenSitter i Skillingaryd och är såå trött. Längtar efter att få köra hem och krypa upp i soffan med kissarna en liten stund innan det är läggdags.
Känner mig orolig inför valen i USA och även för om hästarna är kvar i hagen. Stort och smått om vartannat![]()
Den här gången blev det vanlig choklad med vaniljextrakt i.![]()
Det här är ett av de få ställen där jag törs berätta sånt här...
När jag kom tillbaka efter rasten på förmiddagen hade gruppen ritat sina namn på tavlan och dragit pilar till ett stort rött hjärta. I hjärtat stod mitt namn
Jag fick lite svårt att prata ett tag.
...och då var det ändå en förmiddag då vi gjorde något så "tråkigt" som diktamen. Fast fnissigare och busigare diktamen får man väl leta efter. Flera envisades med att ropa "punkt" stup i ett för att de ville ha slut på meningen. Eller försöka förvanska orden.De är knäppa hela bunten.
Lyxar till det med en marsglass![]()
Letar efter Jane Hellen schamp
Någon som vet om dom har slutat sälja det?? Finns liksom ingenstans..
Apropå Rusta så där ska man inte köpa ljusslingor för dom är dubbelt så dyra som Biltemas med halva kvaliten ungefär. Jag tog och skärskådade dom när jag var in en sväng och konstaterade som vanligt "Rusta, mycket skit för pengarna".Rusta?