Vad i hela friden gör vi del XL

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 019
  • Visningar Visningar 57 689
Status
Stängd för vidare inlägg.
Det här är ett av de få ställen där jag törs berätta sånt här...

När jag kom tillbaka efter rasten på förmiddagen hade gruppen ritat sina namn på tavlan och dragit pilar till ett stort rött hjärta. I hjärtat stod mitt namn :o
Jag fick lite svårt att prata ett tag.

...och då var det ändå en förmiddag då vi gjorde något så "tråkigt" som diktamen. Fast fnissigare och busigare diktamen får man väl leta efter. Flera envisades med att ropa "punkt" stup i ett för att de ville ha slut på meningen. Eller försöka förvanska orden.De är knäppa hela bunten.
:love: Så fint :love: en bra sak att spara i minnet och ta fram tex när livet är lite tråkigt

Ligger och sängen reda nu och tar de lungt, har även pyjamasen på mig med

Tror detta blir en tidig kväll för min del

då får vi se om blir någon snö inatt som alla pratar om

Väntar på att tiden ska gå så att jag kan gå på sista rundan med hunden, samt ge kaninerna lite varmt vatten inför natten. Har satt vattenskålen i en stor bit frigolit, men det håller sig inte frostfritt ändå :( Har ett sånt hjärta med gel och värmechip i, som jag kan lägga i botten på frigolitlådan, under vattenskålen. Tänkte testa det, kanske redan inatt. Hoppas det håller vattnet isfritt ett tag iallafall.

Får gå ner och städa undan musen .Lämnade den så katten skulle leka med den men han tittar bara på den .Måste ta in ved och varmköra bilen innan den ska in i garaget .För med en volvo 850 om jag startar den och kör in den .Så får jag inte fart på den i morgon så eländet måste gå lite och bli varm innan den stannas Har hört av andra som har lika bil att dom har samma problem .Sedan läggdax !

Letar efter Jane Hellen schamp
Någon som vet om dom har slutat sälja det?? Finns liksom ingenstans..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 368
Senast: tanten
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 763
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 327
Senast: MiniLi
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 378
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka