Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just kommit hem från snöyran efter att ha gjort teoriprovet, godkänd! :up: Inte med många poäng men strunt samma. Uppenbarligen borde jag plugga lite mer på trafikreglerna eftersom det var där jag bommade mest. Jaja, nu är det gjort och det är 'bara' körprovet kvar. Kul att göra det i halv snöstorm. Men jag tänker att eftersom jag kör för defensivt - enligt körlärare - så kanske det är till fördel nu.

Lite besviken, höll på och pluggade reaktions/bromssträckor och datumparkering in i det sista och så var det inte en fråga om det. :mad:Nu är jag utpumpad och känner mig ganska tom. Kunde inte sova bra inatt så det blir kanske en liten tupplur tillsammans med kissekatt :)

Just kommit hem från snöyran efter att ha gjort teoriprovet, godkänd! :up: Inte med många poäng men strunt samma. Uppenbarligen borde jag plugga lite mer på trafikreglerna eftersom det var där jag bommade mest. Jaja, nu är det gjort och det är 'bara' körprovet kvar. Kul att göra det i halv snöstorm. Men jag tänker att eftersom jag kör för defensivt - enligt körlärare - så kanske det är till fördel nu.

Lite besviken, höll på och pluggade reaktions/bromssträckor och datumparkering in i det sista och så var det inte en fråga om det. :mad:Nu är jag utpumpad och känner mig ganska tom. Kunde inte sova bra inatt så det blir kanske en liten tupplur tillsammans med kissekatt :)

Tog mitt BE i årets första snöstorm, gick fint :D

Grattis!

Stockholmare - norråt stan. Finns det snö?
Funderar på om jag ska packa med barnens snowkicks dom fick i julklapp eller inte. Här i söder får vi väl ingen snö att tala om..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 264
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 502
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka