Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min foderhäst var fruktansvärd att fånga i hagen för det mesta. Mer än en gång slutade det med att jag efter 45 minuter var så förbannad att jag grät helt enkelt struntade i att rida :meh: I perioder var det bättre men ibland förbannat jobbigt. Hände att stallägaren helt enkelt tog in dom andra hästarna och lät grinden stå öppen vid intag på kvällen så fick hästskrället ta sig in själv när hon märkte att dom andra var borta :meh:
Om det bara är en häst som krånglar så brukar jag kunna få fatt på den, men när det är två är det mycket svårare, framförallt då den ena leker rövare och drar med sig den andra som även i vanliga fall är lite tveksam.

Skulle till sjukgymnasten och skickade sambo till urmakare och solarie under tiden. Tog 15 min för mig.
Nu måste jag sitta och vänta på vårdcentralen bland hostande och snorandemänniskor. Uuuääääck!

Funderar på om jag ska tvätta bilen efter träningen ikväll. Kom på att det är nog bra att ha gjort det innan besiktningen :p och då kanske ryggen kommit igång så jag kan koppla utan att vilja gnaga av vänster ben.

Jag har tagit ner julgardinerna och plockat bort julduken. Nu är vanliga duken på plats samt en halva av vanliga gardinerna. Jag behöver bara orka göra klart också.

Det här året åkte julen ut väldigt kvickt. Den blev bara så trist.

Har pluggpanik, måste producera 4-500 ord till innan kvällen.. inte så jätte svårt egentligen, om jag bara hade haft en susning om det vad det är jag försöker säga:angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 263
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 501
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka