Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack jo jag försöker njuta också. Sambon är väldigt omtänksam och anser att jag behöver få ha det bra nån gång med. Det är bara jag som är ovan med nån som tänker så.Jag tycker det är jättebra att du tänker på att du skall klara dig ekonomiskt men samtidigt tycker jag också att man kan njuta av en ekonomisk lättnad på rätt sätt. Vilket du tycks göra. Dvs du ser till att bli av med gamla synder. Vilket i sin tur förenklar för dig om ni skulle separera.
Problem blir det ju först om du tex skaffar dig tio hästar som du bara har råd med så länge du är ihop med din sambo.
Sen om jag hade varit den sambon som haft mer pengar så hade jag väldigt gärna velat hjälpa till. Inte för att göra dig beroende av mig utan för att göra livet i alla fall lite lättare för någon jag bryr mig om
Jag tycker att du kanske kan försöka njuta av att saker för i alla fall tillfället är lite lättare för dig, för nog allt har du haft din del av motgångar här i livet.
(Sen har jag givetvis inte en aning hur din sambo tänker utan jag utgår helt från mig själv)
Ser det så här, du säkert minst 1000 gånger bättre på riverdance än vad jag ärNja, det var lite sämre med det...vet inte om jag vågar det... lite blygsam av mig, går sådär...
Kramar till dig.Pappa ringde nyss med tråkiga nyheter. Farmor fick åka ambulans till sjukhuset för nån dag sedan, inflammation var det då. Nu visade det sig vara barnsjukan, som satt sig i lungorna. Hon kan inte svälja, så pappa sa att de tror inte hon kommer överleva. Det hänger just nu på hur länge hennes hjärta orkar slå....![]()
Håller tummarna och skickar en stor peppkram!Mina grabbar får pc nu så bör det vända för dem. Alla utom en lösdrift är smittade och smittspridarna (dolda smittbärare) är identifierade. Prinsessan har bara höjd temp utöver snoret så jag hoppas hon klarar det bra.
Jo, kanske det. Jag har förvisso bara börjat lära mig så.Ser det så här, du säkert minst 1000 gånger bättre på riverdance än vad jag är![]()
Tack, jag tyckte inte beskedet var helt oväntat, då farmor varit dålig ett tag och man har nästan gått och väntat på ett bakslag. Det kommer såklart bli jobbigt den dagen det sker, aldrig kul med begravningar.Kramar till dig.
Usch vad tråkigt! Håller tummarna att hon blir bättre.Pappa ringde nyss med tråkiga nyheter. Farmor fick åka ambulans till sjukhuset för nån dag sedan, inflammation var det då. Nu visade det sig vara barnsjukan, som satt sig i lungorna. Hon kan inte svälja, så pappa sa att de tror inte hon kommer överleva. Det hänger just nu på hur länge hennes hjärta orkar slå....![]()
Gör jag med innerst inne, men vi får väl se. Nu är vi förberedda på det värsta, kommer tycka mest synd om farfar som i så fall blir lämnad.Usch vad tråkigt! Håller tummarna att hon blir bättre.
Om jag så hade hållit på i 10 år så hade du antagligen fortfarande varit bättre än mig.Jo, kanske det. Jag har förvisso bara börjat lära mig så.![]()
BeklagarPappa ringde nyss med tråkiga nyheter. Farmor fick åka ambulans till sjukhuset för nån dag sedan, inflammation var det då. Nu visade det sig vara barnsjukan, som satt sig i lungorna. Hon kan inte svälja, så pappa sa att de tror inte hon kommer överleva. Det hänger just nu på hur länge hennes hjärta orkar slå....![]()
Du får rapportera i Hiss & Diss tråden ocksåÄtit äckliga potatisbullar. Köp inte ICAs egna gott folk, håll er till Felix!
Vindstilla? I morse kändes -10 helt okej. Senare, när vi var ute och gick och det var ett par grader "varmare", kändes det grymt kallt för det hade börjat blåsa då med.21 minus var det visst här
Minus 5 trodde jag haha