Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sovit klart antar jag. I morse var det -11 och nu är det -9,5. Behöver få på mig kläder för att gå ut till hästarna så att de får extramat och så behöver jag fylla på vatten.

Ganska roligt när man får sambons plånbok med sig till affären bara för att använda hans Icakort.
Men men han envisades så.
Och ja han vet mycket väl om hur min ekonomi ser ut.
Jag är väl lite för mycket "kan själv" just nu så han får vara lite envis.
Men det ska vara rättvist och allt blir ju dyrare nu när det ska lagas mat varje dag :D
Men jag har sagt att jag fortfarande måste tänka som ensam för att inte bli för bortskämd med att det finns pengar.
Skulle förhållandet inte hålla så måste jag ju kunna leva som förut igen.
Men under tiden ska jag använda överskottet till att betala av skulder så kanske blir bra så småningom :)

Uppgifterna svenska 2 är redan rättade. Räckte nästan till C. Synnerligen nöjd med tanke på insatsen :D

(Jag kan ändå inte konkurrera med betyg vid intagning till högskolan så mitt mål är kort och gott godkänt = E och allt över det är bonus.)

Isig vind i söder men ingen snö så långt ögat kan se :mad:
Nåja, jag har packat allt förutom tandborste och smink. Ska väga väskorna noga eftersom det är strikt 20 kilo för båda väskorna som gäller. (Och varje gång jag reser tänker jag på att man borde väga in passageraren tillsammans med bagaget.)

Jag har svårt för den typen av uppmärksamhet.
Äsch. Njut av blommorna i stället. :)

Jag har nog aldrig fått så många blommor sedan jag började jobbet jag har. Jag får blommogram från chefen 1-2 gånger om året, typ vid terminsslut och födelsedag. Sen har jag fått av en kollega också. När jag köpt mitt hus kom det faktiskt ett blommogram från min bank. Väldigt formellt men trevligt och oväntat. Och när jag själv fått oerhört värdefull hjälp och stöd vid en jobbig situation kunde jag själv inte låta bli att skicka blommor. Så det finns alla möjliga anledningar att få (eller ge) blommor.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 249
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 449
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka