Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hade velat vara hemma nu.. Morfar gick bort för några dygn sen och det känns riktigt värdelöst att sitta 60 mil bort men jag har inte möjlighet att åka hem nu utan måste prioritera att åka hem till begravningen om några veckor istället :cry:

Dags att äta lite nu. Tog med mig en målarbok och mina nya gelpennor att fördriva tiden med :)
@LadyCovergirl är det all inclusive eller har du bara frukost bokat? Det där stället lät ju riktigt härligt och var ju inte fasligt dyrt, så blir ju själv sugen att åka dit :p

Jag har all inclusive. Gillar att det finns olika restauranger att välja på även vid all inclusive :)
Efter att ha varit här ett dygn vill jag aldrig åka härifrån :love:
Låter underbart! Bara vart på ett all inclusive hotell och där var det buffé, vilket blev lite tråkigt då det var mycket samma lika under veckan, så att kunna välja olika restauranger låter ju kanon :up:

Låter underbart! Bara vart på ett all inclusive hotell och där var det buffé, vilket blev lite tråkigt då det var mycket samma lika under veckan, så att kunna välja olika restauranger låter ju kanon :up:

Den stora restaurangen har buffé men lite olika kök. Brasilianskt, karibiska, maya osv. Sen en italiensk, en japanskt och en som jag tror har grillat.
Frukosten finns bara en men den är underbar. Lunch finns två eller tre olika. Sen ett café och en poolrestaurang. Finns tre barer också men tror bara att det är drycker.

Jippi, jag har lyckats sova 3 timmar i natt. Och med det ramlade polletten ner och jag inser exakt hur jäkla stresskänslig jag är. I det här fallet var stressmomentet att jag behöver gå upp tidigt, klä på mig och åka iväg. :down:

For forsta gangen pa tre veckor har jag varit ute ensammen och handlat i dag. :cool: for att inte tala om att jag "skrotat runt" och inte gjort nagonting i flera timmar. Vilken harlig dag. :love: Jag alskar mina gaster och att de var har, men gud vad skont att inte ha nagra krav pa att vara trevlig och umgas.:o

Borde gå och lägga mig antar jag, varit uppe hela natten och bara slösurfat och fixat med att lägga över e-böcker till plattan. Nu måste jag försöka posta elva gånger på en MB för att kunna PM någon om att jag vill att hen ska lägga upp en fil med historiska romaner som utspelar sig i Skottland. Problemet är att jag har noll intresse av att posta någonstans på det forumet men är därtill nödd och tvungen. Blech :mad:

Jaja, jag får göra det när jag är lite klarare i huvudet, annars kan det bli problem särskilt som de har vissa skumma +18 subforum. Om det bara vore så enkelt att posta som på buke skulle det inte vara några problem alls! :D

Kunde inte sova, så gick till stallet. Nu är alla hästarna ute och alla stallsysslor klara. Ska gå hem nu och släppa ut min kaninhane. Stackaren, helt ensam :(

Äter frukostmacka med tjockt med leverpastej medan husse går runt kaminen och berättar för tiken att golvet inte är farligt. Hon blir bara knäppare och knäppare med åren och vågar ibland inte gå på vissa ställen i huset, ibland bryr hon sig inte alls. Hon kan slicka en kastrull i köket och helt plötsligt få panik och rusa därifrån...

Blir 10 i år har jag för mig och är någon form av blandras i storlek och kroppstyp ungefär som en rottweiler men är ljusbrun.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 234
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 436
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka