Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Godmorgon sista dagen på Teneriffa! Hoppas att vinden mojnar lite så att vi kan ta ett dopp innan det är dags att checka in bagaget och äta lunch innan bussen går.

Trött, trött, ännu mer trött. Har iaf tagit mig upp och petat i mig några mackor. Om 40 min ska jag träffa en vän för hundpromenad (:bump:) så jag borde verkligen göra mig i ordning nu. Inte helt lätt att förbereda sig för att gå ut i många minusgrader när hundarna konstant försöker lägga sig på mig för att mysa :p

Ska nog starta kaffebryggaren och väcka herr sambo.

Har så skabbigt ont idag att jag knappt vet var jag ska ta vägen.. Hoppas det hittar något, och att detta något är lättfixat, på tisdag! Jag tänker köpa mer tyger på vägen, så det så. Jag borde inte men jag vill och då får jag tycker jag.

Väntar på att åka till apoteket och hämta ut mer pc och kanyler till hästarna. Öppnar inte förrän 11..
Börjar känna mig rätt rastlös.. Tömma diskmaskinen så länge kanske?

Liten tur idag, lämna lister till ena sonen inför morgondagens montage sedan mot Gävle för glittriga strumpbyxor till fredagens "finmiddag" med klädkod! Och kanske ett strykjärn...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 234
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 436
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V